خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

جت «یاسین» برابر نیازهای نیروی هوایی ارتش ساخته شده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۱۳۸

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جت «یاسین» مطابق با استاندارهای جهانی و برابر الگوی مطالبات و نیازهای آموزشی نیروی هوایی ارتش ساخته شده است.

به گزارش ایلنا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده امروز ( پنجشنبه) در مراسم رونمایی از جت پیشرفته آموزشی یاسین، گفت: امروز شاهد پرواز جت آموزشی «یاسین» در پایگاه شهید نوژه بودیم که افتخار بزرگی برای نیروی هوایی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پرواز موفقیت آمیز جت «یاسین» افزود: خدا را سپاسگزار و شاکریم که امروز خلبان شجاع و ولایتمدار ما با هواپیمای ساخت دانشمندان عزیز کشورمان به پرواز درآمد و از این پرواز رضایت کامل داشت.

فرمانده نهاجا تاکید کرد: این هواپیما مطابق با استاندارهای جهانی و برابر مطالبات و نیازهای آموزشی نیروی هوایی ارتش ساخته شده و تمام طراحی‌های آن در داخل کشور انجام شده است.

امیر نصیرزاده گفت: ان‌شاالله در آینده منتظر تولید انبوه این جت آموزشی هستیم تا اسکادران کاملی در اختیار نیروی هوایی قرار گیرد و پروازهای آموزشی آن در سطح نیرو آغاز شود.

وی تاکید کرد: با ساخت این جت آموزشی نیروهای فنی و محققان ما در حوزه صنایع هوایی در عمق فناوری پیچیده نفوذ کردند و قطعا در آینده شاهد پیشرفت‌های بسیار بزرگتری در این رابطه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز