خبرگزاری کار ایران

سفیر بحرین در آمریکا :

منامه متحد منطقه‌ای واشنگتن برای مقابله با ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۳۷۸

سفیر بحرین در آمریکا، کشورش را متحد آمریکا برای مقابله با ایران دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن پست، «عبدالله بن راشد آل خلیفه» سفیر بحرین در آمریکا در یادداشتی برای روزنامه «واشنگتن پست» با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها درباره سیاست‌های ایران، مدعی شد:  پادشاهی بحرین، متحد مهم ایالات متحده در جنگ با تروریسم است. ما مخالف تجاوزگری ایران هستیم و با دوستان خود  برای حفظ جریان آزاد تبادل کالاها در جهان همکاری می‌کنیم.

وی در این یادداشت نوشت: ما برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه خلیج‌فارس  و جهان تلاش می‌کنیم.

آل خلیفه در ادامه در این یادداشت مدعی شد: بحرین اکنون مکان زندگی هزاران سرباز ارتش آمریکا و خانواده‌های آنهاست، آمریکایی‌ها می‌دانند که بحرین مدت‌هاست پرچم‌دار ایجاد و حفظ ثبات در منطقه است. بارها از بحرین برای همکاری با آمریکا برای حضور در ائتلاف‌های بین‌المللی در راستای مقابله با ایران و حفاظت از حمل و نقل خلیج فارس ستایش و تقدیر شده است.

سفیر منامه در واشنگتن افزود: بحرین همچنان به عنوان یک بازیگر اصلی در خلیج فارس حضور دارد. ما به گفت‌وگوهای سازنده برای ایجاد اتحاد علیه تروریست‌ها و افرادی که از آنها پشتیبانی می‌کنند ادامه خواهیم داد. بحرین به تعهد خود برای ایجاد امنیت در منطقه خلیج‌فارس افتخار می‌کند. اجلاس آتی بین المللی امنیت دریایی فقط یک  نمونه است و آخرین نمونه نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز