خبرگزاری کار ایران

شهرام ایرانی:

بیت‌المقدس از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۲۱۶

امیر دریادار ایرانی گفت: عملیات بیت‌ا‌لمقدس یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس است که به‌طور مشترک انجام و با همکاری، همدلی و بسیج همه نیروها به ثمر رسید.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به در پیش بودن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس است که به‌طور مشترک انجام و با همکاری، همدلی و بسیج همه نیروها به ثمر رسید و طی آن خرمشهر از لوث وجود دشمن بعثی پاکسازی شد.

وی نقش تکاوران نیروی دریایی ارتش را در آزادسازی خرمشهر قابل توجه عنوان و تصریح کرد: از آنجا که تکاوران نیروی دریایی ارتش در خرمشهر پایگاه رزمی داشتند و در واقع این شهر محل استقرار و اجرای مأموریت و آموزش‌شان بود، اشراف اطلاعاتی خوبی نسبت به معابر و مسیرهای منتهی به خرمشهر داشتند و توانستند اطلاعات به‌روزتری را در اختیار یگان‌های عمل‌کننده قرار دهند و در صحنه عملیات نیز مثمرثمر واقع شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: تکاوران نیروی دریایی ارتش در روزهای نخست تجاوز رژیم بعثی نیز توانستند با هدایت نیروهای مردمی ۳۴ روز مقاومت جانانه‌ای از خود در منطقه نشان دهند و با اجرای عملیات‌های شبانه و ایذایی موتور پیشروی دشمن را متوقف کنند.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: بدون تردید امنیت امروز در سایه جانفشانی شهدا و جانبازان و رزمندگان اسلام به دست آمده و بر ما واجب است که همواره خدمات جامعه ایثارگری کشور را گرامی بداریم و تلاش کنیم تا ادامه‌دهنده راه و مسیر نورانی آنها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز