خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

ارتقای کارآمدی و اثربخشی نظارت چراغ راه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۶۰۷

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امیدوارم جمع بندی و خروجی همایش «ارتقای کارآمدی و اثربخشی نظارت و بازرسی در دوره تحول» به عنوان چراغ راهی برای سال آینده سازمان بازرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان در مراسم افتتاحیه همایش «ارتقای کارآمدی و اثربخشی نظارت و بازرسی در دوره تحول و تعالی» که صبح امروز با حضور معاون اول قوه قضائیه و مدیران ستادی و صف سازمان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، اهداف این همایش را مرور برنامه‌های گذشته سازمان بازرسی، آسیب شناسی و ارائه راهکارهایی برای ارتقا، کارآمدی و اثربخشی برنامه‌های سازمان در سال آینده بر شمرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: از حدود یک ماه پیش ۶ کارگروه تخصصی با عناوین «کارگروه بهبود فرآیندها و روش‌های نظارت و بازرسی»، «کارگروه امور حقوقی و ساماندهی گزارش ها»، «کارگروه هوشمندسازی فرآیندهای سیستمی و نظارت الکترونیک»، «کارگروه بازنگری در نظام ارزیابی و مدیریت عملکرد»، «کارگروه ارتقای نظام برنامه ریزی مسئله محور» و «کارگروه آمایش انسانی، تشکیلات و امور رفاهی» و با حضور مدیران ستادی و صف سازمان تشکیل شد.

وی ادامه داد: هرکدام از معاونان سازمان بازرسی مسئولیت یک کارگروه را برعهده دارند و مسئولان مناطق سازمان بازرسی کل کشور در سراسر کشور به عنوان دبیر این کارگروه‌ها انتخاب شده و جلسات متعددی را به صورت حضوری و مجازی برگزار کرده‌اند.

خداییان افزود: در این کارگروه‌های تخصصی برنامه‌های سازمان بازرسی بررسی و پیشنهادهای مدیران برای ارتقای کارآمدی و اثربخشی نظارت و بازرسی در دوره تحول و تعالی اخذ می‌شود و در نشست عصر، دبیران و روسای کارگروه‌ها نظرات خود را ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ابراز امیدواری کرد که جمع بندی و خروجی همایش به عنوان چراغ راهی برای سال آینده سازمان بازرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به استفاده از رهنمودهای معاون اول دستگاه قضا در این همایش به لحاظ اینکه ایشان نظارت بر اجرای برنامه‌های قوه قضاییه را بر عهده دارد، تصریح کرد: آقای مصدق از نظر علمی، حقوقی و فقهی از شخصیت‌های شاخص و صاحب نظر در قوه قضاییه است و اکثر قضات از محضر وی بهره برده‌اند و در تمام بخش‌های قوه قضاییه از تجربیاتی برخوردار است برای ما هم ارزنده است که از نظرات وی در تدوین برنامه‌های سازمان بازرسی استفاده کنیم و این نکات حتما در تدوین برنامه ریزی سال آینده و سال‌های بعد اعمال خواهد شد.

همچنین خداییان در پایان از دست اندرکاران همایش تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز