خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب مطرح کرد؛

انسجام ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۳۸۱

امیر سرتیپ دوم علی ملک در جمع فرماندهان سپاه شهرستان رامشیر، گفت: انسجام ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان است و این وحدت و همدلی قطعا موجبات آرامش و امنیت خاطر هموطنان عزیزمان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم علی ملک فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در جمع فرماندهان سپاه شهرستان رامشیر با بیان اینکه ارتش و سپاه علاوه بر همفکری و هم افزایی در راستای ارتقا قدرت تسلیحاتی و نظامی ایران سرافراز، در همیاری و مردم یاری همیشه پیشگام و پیش قدم هستند، گفت: همکاری ارتش و سپاه بسیار مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه انسجام ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان است، اظهار داشت: وحدت و همدلی در نیروهای مسلح موجبات آرامش و امنیت خاطر هموطنان عزیزمان خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با اشاره به اینکه رشادت‍ها و جان فشانی‍های بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس در کنار ارتش قهرمان و مردمی بسیار ارزنده و قابل تحسین است، گفت: افزایش روحیه بسیجی و سلحشوری در بین کارکنان نیروهای مسلح ،آحاد مردم و همچنین بسط و گسترش فرهنگ بسیجی تنها راه برون رفت و  رفع مشکلات است.

در پایان این دیدار سرهنگ کیوان منصوری فرمانده سپاه شهرستان رامشیر ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت روز افزون و چشمگیر ارتش و سپاه در تمامی عرصه‍ها، گفت: صلابت و اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از تدابیر و فرمایشات سراسر پرمعنا و داهیانه رهبر گرانقدر انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا است چرا که اگر ایشان خط و مشی‍های دلسوزانه و هوشمندانه خود را که با افق وسیع و راهبردی همراه است مطرح نمی کردند قطعا این اقتدار و بالندگی وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز