خبرگزاری کار ایران

دستور رئیس دیوان عالی در جهت بازشدن گرهِ ۹ ساله پرونده خانمی از قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۹۲۸

برنامه هفتگی ملاقات‌های مردمی رئیس دیوان عالی کشور طبق سنوات قبل در روز یکشنبه ۱۹ دی ماه برگزار شد و رئیس دیوان عالی کشور از نزدیک به درخواست‌های مراجعین رسیدگی کردند.

به گزارش ایلنا، خانمی که به عنوان متقاضی پرونده در ملاقات مردمی روز یکشنبه مورخ ۱۹ دی ماه با رئیس دیوان عالی کشور حضور داشت مدعی شد، پرونده وی که پس از گذشت ۹ سال از رأی صادره با عنوان جعل و استفاده از سند مجعول در محاکم استان قزوین تشکیل شده، منتج به اجرای حکم نشده و ضمن شرح ماوقع کامل پرونده خود و ارائه اسناد و مدارک و آراء صادره محاکم، تقاضای رسیدگی داشتند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم نیز ضمن بررسی دقیق لایحه و اوراق قضایی و استماع اظهارات نامبرده دستور بر مطالبه اصول پرونده محاکماتی این فرد را جهت بررسی و پیگیری های بعدی صادر نمودند.

متقاضی پرونده ضمن ابراز رضایت در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: اینجانب پرونده‌ای در قزوین دارم که بیش از ۹ سال است که رأی آن صادر شده ولی به آن ترتیب اثر داده نشده و اصلا باورم نمی‌شد که رئیس دیوان عالی کشور همچین زمان خوبی را برای شنیدن مطالب بنده قرار دهند و ضمن برخورد مثبت امیدوارم که نتیجه ای عادلانه نیز از این دیدار داشته باشم.

وی در ادامه اظهار داشت: بنده دوهفته قبل از طریق تلفن از قزوین به دفتر ایشان تقاضای خود جهت ملاقات مردمی را اعلام نمودم که چند روز قبل با بنده تماس گرفته و زمان ملاقات را هماهنگ کردند و اصلا معطلی نداشتم.

شایان ذکر است برنامه هفتگی ملاقات‌های مردمی رئیس دیوان عالی کشور در راستای اجرای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه و به منظور رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، طبق برنامه ریزی قبلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت هفتگی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز