خبرگزاری کار ایران

بابایی:

سند دیجیتال گامی به سوی مدرن‌سازی و توانمندسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۴۰

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سند دیجیتال گامی به سوی مدرن‌سازی و توانمندسازی است و تحولی عظیم به لحاظ نحوه ارائه خدمات به متقاضیان خلق خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، حسن بابایی معاون رئیس قوه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی با محوریت «تشریح راهبردهای سند تحول دیجیتال در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور»، بر هوشمندسازی تمام فرآیندها تاکید و بیان کرد: با به اجرا گذاشتن سند تحول دیجیتال، سازمان ثبت اسناد به سمت و سوی مدرنیزاسون پیش خواهد رفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه سند تحول وضعیت سازمان را از لحاظ دیجیتال به تصویر می‌کشد گفت: طرح سند تحول دیجیتال با همفکری مدیران سازمان و مجریان این سند طراحی گردیده که با زبانی گویا و شفاف چشم انداز سازمان را در سال‌های آتی به تصویر می‌کشد.

وی با بیان این نکته که سند دیجیتال گامی به سوی مدرن‌سازی و توانمندسازی است و تحولی عظیم به لحاظ نحوه ارائه خدمات به متقاضیان خلق خواهد کرد، اظهار کرد: سند دیجیتال که در حال حاضر نسخه اولیه آن تهیه گردیده، با بهره گیری از خرد جمعی و رفع ابهامات در اسرع وقت به مرحله عملیاتی خواهد رسید.

بابایی یکی از اهداف مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را توسعه سند رسمی و ترغیب متقاضی عنوان کرد و بیان داشت: سند دیجیتال باید این مهم را به ظهور برساند.

معاون رئیس قوه قضاییه گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در صدد است با طراحی اپلیکیشن‌های مرتبط، امکان مراجعه حضوری متقاضی را به حداقل برساند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابراز امیدواری کرد که به زودی با دسترسی به نسخه سند تحول و تعالی پیوستی از سند تحول دیجیتال را نیز ایجاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز