خبرگزاری کار ایران

در اولین ملاقات مردمی صورت گرفت؛

رسیدگی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به مسائل و مشکلات مراجعان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۴۰۴

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در اولین ملاقات مردمی خود به مسائل و مشکلات مراجعان رسیدگی کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در اولین برنامه ملاقات مردمی پس از انتصاب به‌عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، دستوراتی برای رسیدگی به ۱۲ درخواست مراجعان صادر کرد.

تقاضای تخفیف مجازات، درخواست عفو، استفاده از پابند الکترونیکی و مرخصی زندانی از جمله خواسته‌های مراجعه‌کنندگان در این دیدار بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در حاشیه این برنامه، دیدارهای منظم مردمی را از سرلوحه های اصلی برنامه‌هایش جهت خدمت رسانی مطلوب و تکریم ارباب رجوع برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان هدف از این دیدارها را دسترسی راحت مردم به مسئولان برای رسیدگی به خواسته‌های آنها و بیان مشکلاتشان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: ملاقات مسئولان با مردم روند خدمت رسانی را تسهیل و به فرآیند حل مشکلات شتاب می بخشد.

گفتنی است متقاضیان می توانند درخواست‌های خود برای ملاقات با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح را در طول شبانه‌روز از طریق تلفن گویا با شماره ۰۲۱۸۲۹۰۰ و در ساعات اداری با شماره تلفن۰۲۱۸۲۹۰۲۲۱۱ دبیرخانه حوزه ریاست و روابط عمومی مطرح نمایند.

در این ملاقات مردمی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی، معاون اجرای احکام دادسرای نظامی تهران و معاون دادستان نظامی تهران و سرپرست دادسرای نظامی ناحیه شرق استان تهران حضور داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز