خبرگزاری کار ایران

مقام سابق رژیم صهیونیستی :

باید به هشدارهای آمریکا درباره بیهوده بودن حمله به ایران توجه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۲۹

فرمانده سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر هشدار آمریکا به اسرائیل در خصوص بیهوده بودن هرگونه حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران، گفت که باید به این هشدارها توجه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، «عاموس گلعاد» فرمانده سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر هشدار آمریکا به اسرائیل در خصوص بیهوده بودن هرگونه حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران، گفت: «باید به این هشدارها توجه کرد، نمی‌دانم چه کسی از هشدارها  راضی نیست، ولی آیا ما جایگزینی برای ایالات متحده به عنوان متحد داریم؟»

گلعاد افزود: «شیوه تفکری که توصیه می‌شود، متفاوت است. آیا ما برای مقابله مؤثر با تهدید ایران پیش می‌رویم؟..استراتژی دولت قبلی با رهبری بنیامین نتانیاهو شکست خورد زیرا در لغو توافق با ایران نقش داشت و در آن زمان بود که ایرانی‌ها پیشرفت  کردند».

وی افزود: «آزمودن نتایج سیاسی برای فشار بر  آمریکا که  به سمت لغو توافق حرکت کرد، منجر به پیشروی چشمگیر و دراماتیک ایران در این تهدید شد و امروز این کشور به پیشرفت بی‌سابقه رسیده است... این یک شکست محسوب می‌شود».

این ژنرال اسرائیلی در پایان گفت: «ما باید انتظار داشته باشیم که ایالات متحده ایران را متقاعد کند که اگر گزینه‌ای برای تولید سلاح هسته‌ای وجود داشته باشد، کل توازن امنیتی که ما از آن برخورداریم می‌تواند کاملاً تضعیف شود و این چیزی است که مهم است»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز