خبرگزاری کار ایران

حضور سرزده رئیسی در محله محروم حاشیه شهر ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۴۴۴

رئیس جمهور عصر جمعه با حضور سرزده در محله محروم هانیوان در حاشیه شهر ایلام، از نزدیک با مردم این محله دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش ایلنا، ​سید ابراهیم رئیسی در گفتگوی بی واسطه و رو در رو با اهالی این محله، بر ضرورت رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

مردم محله هانیوان ایلام پس از اطلاع از حضور رئیس جمهور در محل، با شور و شوق زیادی در کنار آیت الله رئیسی گرد آمدند و ضمن ابراز خوشحالی، مشکلات و محرومیت‌های چندین ساله خود را با شخص رئیس جمهور در میان گذاشتند.

رئیس جمهور همچنین در سخنان کوتاهی در جمع مردم این محله، رفع مشکلات مناطق محروم و حاشیه شهر ایلام را یک ضرورت دانست و گفت: محرومیت‌ها در برخی مناطق حاشیه شهر از جمله محله هانیوان ایلام پسندیده نیست و استاندار و فرماندار باید به سرعت و با کمک ساکنان این محله، کمبودها را رفع کنند.

رئیس جمهور خطاب به اهالی هانیوان گفت: دولت در کنار شما و در خدمت شما قرار دارد و معتقدم برای حل برخی مشکلات، خودِ مردم باید پیشقدم شوند. آقای رئیسی افزود: بدون تردید اقدام خلاف مقررات و بی انضباطی، زشت و ناپسند است و در مواجهه با چنین مواردی، خودِ ساکنین باید در مقابل ساخت و سازهای خلاف و نظافت و انضباط شهری پیشقدم شوند و با همکاری مسئولان شهری، امور را اصلاح کنند.

رئیسی خطاب به ساکنان محله محروم هانیوان گفت: در جلسه شورای اداری استان به مسئولان استانی اعلام خواهم کرد که نسبت به همه مناطق ایلام به ویژه محله‌های محروم اقدامات سریع و ویژه را در دستور کار قرار دهند تا کمبودها و مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز