خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش قیمت ارز موقتی خواهد بود/ درخواست ما از دولت اجرای برنامه کوتاه‌مدت برای بهبود وضعیت معیشت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۰۶

نماینده مجلس یازدهم در با اشاره به اقدامات مجلس سیزدهم تصریح کرد که با همراهی دولت وضعیت اقتصادی و معیشت مردم رو به بهبود خواهد رفت و افزایش قیمت ارز قطعاً موقتی خواهد بود.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و باوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اینکه مجلس یازدهم به مباحث اقتصادی کمتر پرداخته و انتظارات مردم را پاسخگو نبوده، گفت: مجلس یازدهم کارهای خوبی را شروع کرد که بخشی از این کارها اگر چه در روند تصاعدی تورم تاثیر کاهشی نداشته، اما در خیلی از جاها قیمت‌ها و وضعیت اقتصادی کشور را تثبیت کرده است. 

وی تصریح کرد: در کنار مصوبات هر مجلسی در دنیا باید یک دولت کارآمد و همراه وجود داشته باشد؛ به هر دلیلی دولت قبل تعامل و همراهی خوبی را با مجلس یازدهم نداشت که بخشی از آن به فشارهای اقتصادی که وجود داشت، بازمی‌گردد و بخشی نیز اراده‌ای در این زمینه وجود نداشت. در چنین شرایطی قطعاً در اجرا با مشکل مواجه می‌شویم چون مجری، قوه جداگانه و مختص خود را دارد. 

نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه مجلس یازدهم در بخش مسکن، کنترل قیمت‌ها و در بخش‌های دیگر از جمله مسائل صنعت مصوبات و کارهای خوبی را انجام داده است، گفت: با همراهی خوبی که این دولت به دلیل اینکه تازه نفس است و توسط همین مجلس رای اعتماد گرفته، هماهنگی بیشتری را پیش بینی می‌کنیم که وجود داشته باشد. 

وی درباره درباره حمایت عاجل از قشر آسیب‌پذیر نیز اظهار داشت: یکی از خواسته‌هایی که ما از دولت جدید و به ویژه دو وزیر مربوطه در تک‌تک کمیسیون‌ها و به ویژه در صحبت‌هایی که در مخالفت و موافقت وزرا در صحن علنی گفته شد داریم، ارائه یک راه حل فوری و یک برنامه کوتاه‌مدت برای بهبود وضعیت معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشور است. 

حسینی در پایان با بیان اینکه بیشتر از آنکه نگرانی داشته باشیم که البته نگرانی به جایی است امیدوار هستیم که وضعیت بهتر از آن چیزی که هست پیش برود. افزایش قیمت ارز قطعاً موقتی خواهد بود و ما آینده‌ی بهتری را برای اقتصاد کشور و امور معیشتی مردم می‌بینیم؛ این اراده هم در مجلس و هم در دولت جدید وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز