خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور‌:

رفع محرومیت و ارتقاء سطح رفاه مردم سیستان و بلوچستان و خوزستان از مهمترین برنامه‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۲۵

وزیر کشور گفت: رفع محرومیت و ارتقاء سطح رفاه و آسایش مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان از مهمترین برنامه های دولت است.

به گزارش ایلنا،  وزیر کشور در فرودگاه زاهدان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف طبیعی، تجاری، جغرافیایی و ژئوپلتیک از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وحیدی همچنین وجود بازارچه های مرزی را برای توسعه تبادلات تجاری و اقتصادی حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: از مهمترین عملکرد این بازارچه ها سامان دهی تبادلات مرزی و تجاری و صادرات است.

وزیر کشور گفت: با همکاری مردم و تعامل همه سازمان‌ها و بخش خصوصی، سیستان و بلوچستان به یک نقطه خوب از پیشرفت‌های اقتصادی و تجاری خواهد رسید.

وحیدی همچنین با حضور در محل ستاد ساماندهی سکونتگاهای غیر رسمی شهر زاهدان گفت: با همت و تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سامان دهی حاشیه نشینان شهر زاهدان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه ۲۷۰۰ هکتار از زمین هایی که مشمول حاشیه نشینی شده تقسیم بندی شده است، افزود: قرار است طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی از طرف بنیاد مسکن در این مناطق اجرا شود.

وزیر کشور که برای شرکت در مراسم معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان صبح امروز وارد زاهدان شده است، بعد از غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا زاهدان، با حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان هم دیدار کرد.

آیین تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان هم اکنون در تالارفردوسی دانشگاه سیستان وبلوچستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز