خبرگزاری کار ایران

مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان وبلوچستان با حضور وزیر کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۹۹

دقایقی پیش مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان به خطبه ای ازنهج البلاغه درخصوص خدمت به مردم اشاره کرد و گفت : اخلاص درعمل لازمه آن است.

وی با قدردانی از اقدام رییس جمهور  درمعرفی استاندار ویژه برای این استان، مقابله بافساد،تلاش دراجرای عدالت، شکوفایی قابلیتهای استان وفعال کردن بخش خصوصی وحمایت ازآنان، تلاش درتحکیم وحدت بین اقوام ومذاهب ، تقویت جبهه انقلابی واستفاده ازنیروهای انقلابی درامور مختلف را از مطالبات مهم این استان عنوان کرد.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجدمکی زاهدان هم به استعدادهای خدادادی وطبیعی استان اشاره کردوافزود: لازمه استفاده از قابلیتهای مرزها و معادن و سرمایه انسانی جوان ومستعد ، مدیریت خوب وبرنامه ریزی مناسب برمنابع  است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی مناسب وشکوفاکردن قابلیتها ، موجب اشتغال وبهبودوضعیت معیشت واقتصاداستان سیستان وبلوچستان می شود.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی افزود: در این استان وحدت واخوت بسیارمستحکم است واهلسنت هم اجازه تعرض به شیعه راهیچگاه نخواهدداد ومقام معظم رهبری ومسولان عالی نظام درخصوص امنیت استان اطمینان کامل داشته باشند .

در این مراسم شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی هم تاکید کرد : رفع مشکل کمبود آب و ساماندهی حاشیه نشینی در این استان از جمله درخواستهای مردم استان ازاستاندار ودولت جدید است.

مالکی نماینده دیگر مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی هم گفت استان قابلیت ویژه ترانزیتی  دارد و محور بین المللی استان میتواندخیلی ازکشورها را متصل کند و باید توجه ویژه به آن شود.

وی همچنین به طرح انتقال آب ازدریای عمان اشاره کردو افزود این طرح دردولت قبلی مصوب شده است وبابددرمسیراجرایی کردن آن گام برداریم.

نماینده مردم زاهدان به قابلیتهای مرزی این استان هم اشاره کرد و افزود: مرزطولانی استان به بهره وری لازم نرسیده است وباید ازقابلیت مرزی بودن این استان درتوسعه ورونق استفاده شود.

این مراسم در حال حاضر در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حال برگزاریست .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز