خبرگزاری کار ایران

حسینی:

دولت عزم خودش را جزم کرده تا با مجلس تعامل داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۵۲۷

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: عزم دولت جزم است که با مجلس تعامل داشته باشد تا ان‌شاالله با این تعامل و همکاری و به صورت جهادی پیگیر رفع مشکلات مردم و کشور باشیم.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری طی نشستی به بررسی مسائل مشکلات استان و هم اندیشی پیرامون تعامل بیشتر دولت و مجلس پرداختند.

حسینی  با اشاره به دغدغه مسئولان دولت برای حل مسائل و مشکلات مردم و کشور درباره مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان درباره سفرهای استانی رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.

حسینی افزود: معاونت پارلمانی رئیس جمهور در جلسات علنی و غیر علنی مجلس حضور مداوم دارد و موضوعات رصد و پیگیری می‌ شود، به علاوه اینکه این معاونت پاسخگوی نظرات و دیدگاه ها و سوالات نمایندگان مجلس هم هست.
وی در بحث دیدارها با مجمع نمایندگان یادآور شد: نگاهی وجود داشت که این دیدارها منطقه‌ای باشد، ولی ترجیح بنده این است که این دیدارها به صورت استانی و مستمر باشد تا بهتر بتوانیم با کمک نمایندگان به بررسی مسائل بپردازیم.

حسینی افزود: عزم دولت جزم است که با مجلس تعامل داشته باشد تا انشالله با این تعامل و همکاری و به صورت جهادی پیگیر رفع مشکلات مردم و کشور باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: همگرایی و تعامل میان دولت و مجلس را باید به فال نیک بگیریم، اگر در یک نظام و کشور دولت و مجلس علیه منافع مردم دست به دست هم دهند، باید احساس خطر کرد؛ اما در نظام اسلامی و به ویژه در یک دولتی که دولت انقلابی است و همینطور مجلسی که به دنبال منافع مردم است، همکاری و همدلی بین آنها موجب تسهیل امور می‌شود.

براساس این گزارش حسین بامیری رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه مطالبی را در رابطه با سفرهای استانی رئیس جمهور و مشکلات استان مطرح کرد.

گفتنی است،  امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن، احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهر کرد،  امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن و قدرت‌الله حمزه نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس از دیگر نمایندگان و اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری بودند که در این نشست بیان به مسائل و مشکلات استان خود پرداختند.

تعامل مسئولان دولتی با نمایندگان مجلس، اتمام پروژه آبرسانی به چهارمحال و بختیاری و تلاش برای رفع مشکل بیکاری استان از مهم‌ترین مسائلی بود که توسط این نمایندگان مطرح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز