خبرگزاری کار ایران

مدیر مسئول روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با ایلنا:

نشست رسانه‌ای رئیس قوه قضائیه با اصحاب رسانه مثبت بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۵۴۹

مدیر مسئول روزنامه اعتماد دیدار با رئیس جدید دستگاه قضا را مثبت ارزیابی کرد.

بهروز بهزادی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اصحاب و نخبگان رسانه‌های کشور، اظهار داشت: ذات این جلسات بسیار خوب است، دیروز در این جلسه صحبت و تأکید بر عمل بود که می‌توان آن را نقطه مثبتی در نظر گرفت.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را سال‌هاست می‌شناسیم، تصریح کرد: اولین ملاقات بنده با ایشان به زمانی بر می‌گردد که آقای محسنی اژه‌ای رئیس دادگستری استان تهران بود و بعدها هم در فواصل مختلف با رسانه و مطبوعات ارتباط داشت.

بهزادی  تأکید کرد: معتقدم اگر قرار است روزی مشکلات رسانه برطرف شود، با کمک قوه؛ البته نه صرفاً کمک مالی،  مقدور است. کمک دولت هم مؤثر است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه برای جامعه رسانه‌ای کشور امنیت آفرین است، افزود: اگر امنیت برای جامعه رسانه‌ای ایجاد شود، می‌توان با استخراج مشکلات از دل رسانه به آن رسیدگی کند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد اظهار داشت: رسانه و مطبوعات در این فضا به بالندگی می‌رسند و نقش خود را به درستی پیدا و ایفا می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز