خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس صداوسیما به حجت الاسلام رئیسی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۷۶۲

رییس صدا و سیما در پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی علی عسکری در پیام تبریک به حجت‌الاسلام‌ رییسی، تاکید کرد: رسانه ملی به رسم معهود خود در قبال همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود و درایفای نقش ذاتی رسانه به عنوان پل میان مردم و مسئولان و چشم بینای افکارعمومی‌با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

« «بسمه تعالی»

برادر ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکترسید ابراهیم رییسی

رییس جمهور محترم و منتخب ملت ایران

سلام علیکم؛

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در۲۸ خرداد ۱۴۰۰ درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رغم تبلیغات گسترده رسانه‌های دشمن برای شرکت نکردن مردم درانتخابات، القائات جریانهای انحرافی و غرب گرا و وجود گلایه‌ها، نارضایتی‌ها و پس‌ران‌ها در صحنه انتخابات، حاکی از عزم و اراده ملت ایران برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت درجهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند ملت و کشور عزیزمان، ایران بود.

شناخت بهتر و دقیق تر مردم از شخصیت ممتاز، پارسا، صادق، تلاشگر، انقلابی و عدالت محور شما در جریان تبلیغات قانونی انتخابات زمینه انتخابی آگاهانه را فراهم کرد.

انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم به مدد الهی در این مقطع حساس و درآغاز گام دوم انقلاب اسلامی‌با رفع مشکلات تاریخی به جای مانده از گذشته در مسیر دستیابی ملت بزرگ ایران به اقتدار و عظمت شایسته و در شان ایران اسلامی موفق باشید.

رسانه ملی به رسم معهود خود درقبال همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود و درایفای نقش ذاتی رسانه به عنوان پل میان مردم و مسئولان و چشم بینای افکارعمومی‌با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.

علی عسکری

رییس سازمان صدا وسیما»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز