خبرگزاری کار ایران

علم‌الهدی:

دشمنان امت ورشکسته شدند و ما پیروز شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۳۸

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی با تشکر از حضور پرشور مردم گفت: دشمنان قبل از ۲۸ خرداد اقدامات گسترده رسانه‌ای انجام دادند تا انتخابات در کشور بی‌رنگ و بو اجرا شود و نتیجه مثبتی نداشته باشد، اما هم در مورد نتیجه انتخابات و هم در اصل مشارکت مردم شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، سید احمد علم الهدی روز شنبه در پیام خود نوشت: شادی و سرور این شکست دشمن، از موفقیت در اصل این عبادت برای ما بیشتر است که الحمدلله مردم حماسه آفریدند و سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم خورد. بالاتر از آن، این‌که دشمن مردم شکست خورد، دشمنان امت ورشکسته شدند و این بار نیز مثل ده‌ها و صدها موردی که علیه ما توطئه داشتند، توطئه‌شان نقش بر آب شد، شیطنت‌شان خاک و خاکستر شد و ما پیروز شدیم.

وی ادامه داد: بر این نعمت خدا را شکر می‌کنیم که از عنایات ذات مقدس پروردگار است و از آثار معجزه‌آسای سرانگشت وجود مقدس امام زمان (عج) از پس پرده غیبت هست و در مرتبه دوم، از ایمان، دین‌مداری و انقلابی بودن مردم‌مان تشکر می‌کنیم که ایستادگی‌شان پای این انقلاب در حدی قرار گرفته که هرجا دشمن برای ایجاد توطئه به میدان آمد، مردم ما بودند که با مجاهدات و حماسه‌آفرینی‌شان دشمن را ناامید کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیام خود افزود: از این حرکت عظیم و مجاهدات ذی‌قیمتی که مردم ما انجام دادند تشکر می‌کنیم، امیدواریم این مجاهدات و فداکاری‌های مردم به‌عنوان یک عرض ارادت ارزشمند مورد توجه خاص امام هشتم (ع) قرار بگیرد و همه ما از سفره رأفت ایشان بهره‌مند شویم.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: موفقیت مردم در یک عمل صالح بر حسب آنچه خداوند در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه توبه می‌فرماید «مردم قدم در نقطه‌ای گذاشتند که کفار به غیض، غضب و خشم آمدند، این عمل صالح برای این‌ها نوشته شده»، توفیقی که برای عمل صالح پیدا کردند، خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز