خبرگزاری کار ایران

جانشین نیروی هوایی ارتش:

کارکنان نیروی هوایی ارتش گوش به فرمان رهبر انقلاب و در خدمت نظام هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۱۵

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه حضور پرشور ملت فهیم ایران در انتخابات در تامین امنیت ملی کشور تاثیر بسزایی دارد گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش نیروی هوایی ارتش با حضور در محل اخذ رای گیری فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرایی با بیان اینکه نیروی هوایی همیشه خط شکن بوده و در پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشته اظهار کرد: کارکنان نیروی هوایی ارتش از قبل شروع انقلاب تا به امروز  نسبت به مسائل روز کشور کاملاً آشنا و بصیر بوده و هستند و امروز نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور ملت فهیم ایران در انتخابات در تامین امنیت ملی کشور تاثیر بسزایی دارد افزود: برای اینکه شاهد انتخاباتی پر شور و مؤثر باشیم و توطئه ها از بین برود باید با حضور گسترده و پر رنگ در انتخابات نقش آفرینی کنیم.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، انتخابات از مهم ترین مظاهر مردم سالاری دینی است و رأی مردم و انتخابات در نظام مردم سالاری دینی بسیار مهم است تصریح کرد: کشور ما امروز به برکت انقلاب و خون شهدا، دارای نظامی مردمی است که مردم سالاری دینی در آن موج می زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز