خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور:

دیر رسیدن دستگاه‌های احراز هویت به شعب اخذ رأی، به لحاظ رعایت موارد امنیتی یک امر طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۲۷۹

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: اینکه دستگاه‌های احراز هویت دیر به شعب اخذ رأی تحویل داده شدند، به لحاظ رعایت موارد امنیتی یک امر طبیعی است چراکه این دستگاه‌ها باید در نزدیکترین زمان به ساعات آغاز رأی گیری تحویل شعب داده شود.

به گزارش ایلنا، امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در خصوص برخی گزارشات مبنی بر کُندی دستگاه‌های احزار هویت و تاخیر در آغاز فرآیند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی گفت: دستگاه‌های احراز هویت به لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارند.

شجاعان گفت: اینکه دستگاه‌های احراز هویت دیر به شعب اخذ رأی تحویل داده شدند، به لحاظ رعایت موارد امنیتی یک امر طبیعی است چراکه این دستگاه‌ها باید در نزدیکترین زمان به ساعات آغاز رأی گیری تحویل شعب داده شود.

وی افزود: در فرآیند جدید انتخابات، دستگاه‌های احراز هویت زمانی آغاز به کار می‌کنند که نماینده هیئت اجرایی و هیئت نظارت بری انتخابات به صورت همزمان در شعبه اخذ رأی حضور داشته باشند، و قفل دستگاه را باز کنند.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: دلیل تاخیر در آغاز فرآیند رأی‌گیری در برخی شعب اخذ رأی ارتباطی به دستگاه‌های احراز هویت ندارد و ممکن است نمایندگان هیئت اجرایی و ناظر با تاخیر در شعبه حضور پیدا کرده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز