خبرگزاری کار ایران

دریادارسیاری:

ارتش برای مقابله با کرونا همه امکانات خود را پای‌ کار آورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۸۹

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: به درخواست وزارت بهداشت، ارتش برای مقابله با ویروس کرونا تمام امکانات خود را پای کار آورد و قول می‌دهیم که هر امکاناتی که بخواهند یا داشته باشیم در اختیار قرار دهیم تا مرحله تزریق واکسن به خوبی تمام شود.

به گزارش ایلنا،  دریادار حبیب الله سیاری روز سه شنبه در آیین افتتاح دومین بیمارستان و مرکز پایش سلامت رایگان و تزریق واکسیناسیون کرونایی به نام شهید کشوری در مجموعه درمان‌گاهی صدر هوانیروز ارتش، گفت: بر کسی پوشیده نیست نیروی زمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سینه سپر کرده و در مبارزه با عناصر ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور داشته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: این نیرو مقابل عوامل ضد انقلاب مردانه ایستاد و موفق شد و پس از مدتی وارد دفاع مقدس شد. ۸ سال دفاع مقدس را با سرافرازی پشت سر گذاشت و  عملیات‌های بزرگ و افتخار آمیز و بالنده انجام داد.

سیاری با بیان این که از پیروزی‌های عرصه دفاع مقدس افتخار می‌کنیم، گفت: در دل نیروی زمینی، یگان قهرمانی به نام هوانیروز وجود دارد که به علت برخورداری از وسایل پرنده سرعتش در پیش‌رو بودن از همه بیشتر است.

وی افزود: هوانیروز در دفاع مقدس خوش درخشید و عملیات مرصاد مهر تاییدی بر وجود هوانیروز بود که با ایستادگی خود پوزه همه منافقین را به خاک مالید. دست همه آنها درد نکند و باز باید درود بفرستیم به همه کارکنان هوانیروز که در عملیات دفاع مقدس و به ویژه در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت رسیدند.

دریادار سیاری در ادامه با بیان این که نیروی زمینی و هوانیروز بعد از دفاع مقدس به بازسازی و ارتقاء توان رزمی خود پرداختند، گفت: این نیرو طی سالیان متوالی با تکیه بر توانمندی داخلی توانست به سلاح و مهمات و تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. اینکه نیروی زمینی و هوانیروز و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اقتدار می‌گویند مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم و کسی جرات ندارد نگاه چپ به مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران داشته باشد باعث افتخار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در جهان اینچنینی اینگونه حرف زدن و این گونه سینه سپر کردن اقتدار می‌خواهد. این اقتدار را از سخنان فرمانده کل قوا می‌گیریم که وقتی مقابل دشمن حرف می زنند و موضع می‌گیرند به همه انگیزه می‌دهند.

دریادار سیاری افزود: امروز ارتش و نیروهای مسلح در قله اقتدار و توانمندی رزم قرار دارند. تحرک، سلاح، مهمات، فرماندهان، پرسنل و کارکنان وظیفه خوب،  پا در رکاب و آموزش دیده علاقه مند برای برقراری امنیت در مرزهای کشور هستند و ایستاده و کار می‌کنند.

وی گفت: عزیزان ما در نیروی زمینی در گرما و سرمای طاقت فرسا در مرزهای جنوب، غرب، شمال غرب، شمال شرق، جنوب شرق و جنوب و شمال مستقر هستند. می‌توانم بگویم که نیروی زمینی از اول دفاع مقدس که به خط مقدم رفت هنوز هم آنجا است و منطقه را ترک نکرده است.

دریادار سیاری افزود: امنیت ارزشمند به همین راحتی به دست نمی‌آید، این شور و هیجان و رفت و آمد و همه اقداماتی که در کشور انجام می‌شود همه زیر سایه امنیت است. این امنیت به وجود نمی‌آید مگر با تلاش، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که نیروهای مسلح به ویژه در نیروی زمینی و هوایی که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: بعد از دفاع مقدس تا امروز تلاش و کوشش نیروهای مسلح با تکیه بر توانمندی‌های داخلی به ویژه در هوانیروز  بوده است. در حالی که  همه فکر می‌کردند بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه که در نیروی زمینی ارتش وجود داشت به دلیل رفتن خارجی‌ها زمین‌گیر شود اما می‌بینید که در اوج قدرت هستیم. به اینجا رسیدیم که با  افتخار می‌گوییم آمادگی داریم که از کیان جمهوری اسلامی ایران از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وی گفت: در طول همین دوران نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی و به ویژه نیروی زمینی و هوانیروز با وجود اینکه برای برقراری امنیت و دفاع از تمامیت عرضی و منافع جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حضور داشته است در همه اتفاقات چون زلزله، سیل، آتش سوزی پا در رکاب بوده است و  در بحث مردم یاری و خدمات به آنها و عینیت بخشیدن به شعار ارتش فدای ملت اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

دریادار سیاری افزود: در بحث شیوع بیماری کرونا از آنجا که وزارت بهداشت خواست تمام امکانات ارتش جمهوری اسلامی ایران پای کار آید و به ویژه بعد از اینکه فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند که قرارگاهی شکل بگیرد. با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی حضرت امام رضا (ع) در ستاد کل، ارتش و نیروی زمینی تمام توان خود را پای کار آورد و همه خدمات را انجام داد و الان هم آمادگی دارد تا هر جایی که وزارت بهداشت و درمان کشور بخواهد در اجرایی شدن تدابیر رهبری پا در رکاب باشد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی شهید کشوری، گفت: این اقدام امروز از سوی هوانیروز قهرمان و با تدبیر فرمانده نیروی زمینی در برپا کردن چند بیمارستان شکل گرفته جای تشکر و قدردانی دارد. هوانیروز یگانی است که کار تخصصی پیچیده انجام می‌دهد اما می‌بینید با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی که در درون خود دارد چنین بیمارستانی را برپا می‌کند که می‌تواند خدمات ارزشمندی را به ملت ارائه دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امیدواریم این مجموعه بزرگ متحرک و قابل انعطاف، با امکاناتی که در اختیار دارد در تزریق واکسن خدمات ارزشمندی را ارائه کند. به وزارت بهداشت و درمان قول می‌دهیم که هر امکاناتی که بخواهد یا داشته باشیم در اختیار آنها و مردم قرار دهیم تا این مرحله تزریق واکسن هم به خوبی تمام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز