خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

نباید نگران قطعی برق در روز انتخابات باشیم/ فرمانداران به توزیع تعرفه‌ها نظارت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸۴۰

استاندار تهران با تاکید بر اینکه با همکاری شرکت‌های توزیع نیروی برق در شهرستان‌های استان نباید نگرانی برای قطعی برق داشته باشیم، به فرمانداران تاکید کرد که به توزیع تعرفه‌ها نظارت کنند.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران روز پنجشنبه در بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه : به خاطر فرآیندهای الکترونیکی برگزاری انتخابات با همکاری شرکت‌های توزیع نیروی برق در شهرستان‌های این استان نباید نگرانی برای قطعی برق داشته باشیم، اظهار داشت:اگر برق قطع شود با مشکلات بسیاری روبرو خواهیم شد، از این رو باید توسط دستگاه های مربوطه تدابیر لازم اتخاذ شود. باید همه نهادها برای برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت انتخاباتی برنامه ریزی کنند. 

استاندار تهران با بیان اینکه تحول خوبی در حوزه توسعه الکترونیک انتخابات ۱۴۰۰ ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: شاهد خلاقیت وزارت کشور در این دوره از انتخابات هستیم. در دوره قبل انتخابات مجلس به خاطر توسعه الکترونیک از رتبه ۲۷ به چهار ارتقا یافتیم که باید شاهد توسعه بیشتر در این عرصه باشیم.  

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه تهران ویژگی های خاص خود را دارد، گفت: تهران باید در برگزاری انتخابات الگو باشد. هماهنگی در برگزاری پرشور انتخابات و توزیع تعرفه‌ها بسیار حساس و مهم است که باید فرمانداران نظارت کنند تا با مشکل و کمبودی روبرو نشویم. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز