خبرگزاری کار ایران

محمدصادقی:

اولویت دولتم کنترل کروناست/ تا پایان سال، ۷۰ درصد مردم را واکسینه می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۰۰۵

نماینده پیشین مجلس گفت: اولویت نخست ما کنترل کرونا است و من با اطمینان به شما عرض می‌کنم تا پایان سال هم به میزان کافی واکسن تولید و وارد می‌کنیم و ۷۰ درصد ملت را واکسینه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاهین محمد صادقی نماینده پیشین مجلس پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه افتخار دارم در دفاع از آب و خاک به عنوان سرباز کوچک برای وطنم و مردم و اسلام به میدان آمدم و به عنوان یک ایرانی به آب خاک و تاریخ می‌بالم و افتخار می‌کنم، گفت: تلاشم این بوده که زندگی‌ام را وقف وطن، انقلاب و مردم کنم. امروز به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در دوره سیزدهم به با اطمینان به شما می‌گویم وقتی پای دشمن به این آب و خاک باز شد، به عنوان یک فرد ۱۶ ساله و امروز هم برای آرمان‌ها و سربلندی مردم به میدان آمدم و امیدوارم خداوند به من توفیق دهد. 

این فعال سیاسی تاکید کرد: به عنوان یک پزشک می‌گویم جامعه ما مثل بیماری است که دردهایی دارد و این جامعه با همه پیشرفت‌هایی که انقلاب داشته است با دستاوردهای علمی در رتبه  ۱۵ قرار دارد که این معجزه است.

وی افزود: دستاوردهای ما امروز برگ‌ زرین جمهوری اسلامی است اما علیرغم این نمی‌توانیم از عملکرد دولت.های جمهوری اسلامی دفاع کنیم. امروز پیکره جامعه ناراحت و ناراضی از عملکردها هستند. 

معاون پیشین وزیر بهداشت اظهار داشت: تملق، سواستفاده و اختلاس و اشرافی‌گری و رانت‌خواری و ... جزو رفتار تعدادی از مدیران اجرایی کشور ما شده که برای ما ناخوشایند است. آنها فکر می‌کنند مردم رعیت آنها هستند در حالی که مردم ولی نعمت آنها هستند. دست دولت در جیب مردم است.

وی تصریح کرد: معیشت مردم تامین نیست سفره مردم کوچک شده و مردم از تبعیض و بی‌عدالتی که جزئی از رفتار مسئولان ما شده خسته شده‌اند.

رییس پیشین دانشگاه شهید بهشتی گفت: ما به تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم باید باور کنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است. خدا نکند که ما فکر کنیم ارباب مردم هستیم. 

وی با بیان اینکه امروز چند میلیون جوان بیکار ما به عنوان سرمایه اصلی کشور ناامید شده است، گفت: دولت من با توکل و تغییر می‌تواند به عرصه اجرایی کشور پا بگذارد و به این ملت بزرگ کمک کند. اولویت نخست ما کنترل کرونا است و من با اطمینان به شما عرض می‌کنم تا پایان سال هم به میزان کافی واکسن تولید و وارد می‌کنیم و ۷۰ درصد ملت را واکسینه می‌کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز