خبرگزاری کار ایران

سردار قاآنی:

مکتب ما بن‌بستی ندارد/ علاقمندان به حاج قاسم، صداقت و اخلاق را از ما تاثیر می‌پذیرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۳۸۵

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: امروز در هر نقطه از عالم مجاهدان و علاقمندان به فرهنگ مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما به عنوان الگو و شاخص می‌نگرند و صداقت، معنویت، اخلاق و روحیه برادری را از ما تأثیر می‌پذیرند.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در نیروی قدس سپاه، باگرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، مسیر اعتقادی فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران را تداوم راه شهید مطهری برشمرد و گفت: الگو و شاخص‌های رفتاری همه ما و رزمندگان بدون مرز با ایمان ، عقیده و خصوصیات اخلاقی و معرفتی این شهید والامقام شکل گرفته و با شهادت ایشان عزم ما در مسیر عقیده ، ایمان و عمل به آن راسخ‌تر شده است.

وی افزود: امروز نیروی قدس و پاسداران انقلاب اسلامی در صف مقدم ایمان و اعتقاد قرار دارند و در هر نقطه از عالم مجاهدان و علاقمندان به نظام اسلامی و فرهنگ مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما به عنوان الگو و شاخص می‌نگرند و صداقت، معنویت، اخلاق و روحیه برادری را از ما تأثیر می‌پذیرند.

 فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه دفاع از اسلام و مقاومت،  در سخت‌ترین شرایط و بحران‌‎ها به فضل الهی و با تکیه بر ریشه‌های معرفتی، بنیان‌های عقیدتی و ایمان راسخ رزمندگان  پیروز میدان بوده ایم و برخورداری از این مولفه های برتر ساز در کنار آموزش‌های مدرن نظامی در نبرد با دشمن متجلی شد و موجب شکست دشمنان و پیروزی حق بر باطل شد.

سردار قاآنی در پایان اظهارکرد: مکتب ما مکتبی است که بن‌بستی ندارد چون بر پایه ایمان و اعتقاد است ؛ هر جا بر مدار دین عمل کردیم، خداوند در شرایط سخت و بحرانی به یاری و مدد ما آمد و راه را برای ما باز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز