خبرگزاری کار ایران

زاهدی در تذکر شفاهی:

سازمان برنامه و بودجه نسبت به پرداخت خسارت کشاورزان کرمانی اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۵۶

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه آب آشامیدنی در کرمان با مشکل اساسی روبرو است، گفت: مقصر این موضوع وزیر نیرو است که اینگونه با تسامح و تساهل و بی توجهی عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک سالروز گرامیداشت ارتش، از همت انقلابی آنان تشکر کرد و در تذکری به وزیر کشور و سازمان برنامه و بودجه گفت: دو روز قبل در شهداد کرمان به دلیل وقوع سیل خسارات زیادی به مردم، مزارع، کانال انتقال آب و... وارد شد که باید خسارت وارده برآورد و نسبت به رفع موانع و مشکلات ایجاد شده اقدامات مناسب انجام شود.

وی افزود: ماهان کرمان با تنش آبی به ویژه تنش آب آشامیدنی روبرو است، در حال حاضر نیز قطعی مکرر آب در این ناحیه اتفاق می افتد که نیازمند اقدام موثر در راستای رفع کمبود آب آشامیدنی است. آب آشامیدنی در کرمان با مشکل اساسی روبروست و اگر به داد آن نرسید، به زودی و قبل از انتخابات با معضل اجتماعی و امنیتی روبرو خواهیم شد که مقصر این موضوع وزیر نیرو است که اینگونه با تسامح و تساهل و بی توجهی عمل کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: برودت هوا در ماه های اسفند سال گذشته و فروردین امسال در استان کرمان به ویژه شمال این استان موجب خسارت سنگین کشاورزان و باغداران و نابودی محصولات کشاورزی صادراتی آنها شد. براساس برآوردها این خسارات حدود ۹ هزارمیلیارد تومان است که سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور باید نسبت به رفع آن اقدام کنند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز