خبرگزاری کار ایران

در هفته آتی انجام می‌شود؛

بازدید اعضای کمیسون شوراها از نیروگاه آب سنگین اراک

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۶۲۳

کمیسون شوراهای و امور داخلی مجلس دستور جلسه آتی این کمیسیون را اعلام کرد که بر اساس آن روز یکشنبه اعضای کمیسیون از نیروگاه آب سنگین اراک بازدید خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس دستورکار اعلامی روز شنبه ۲۸ فروردین طرح تفکیک استان سیستان و بلچستان با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط بررسی می شود،  یکشنبه ۲۹ فروردین بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور نماینده شورای نگهبان و مرکز پژوهش ها در دستورکار کمیسیون داخلی مجلس قرار دارد. همچنین طرح های اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها نیز بررسی می شود.

اعضای این کمیسیون در نظر دارند روز دوشنبه ۳۰ فرودین ماه از تاسیسات آب سنگین اراک بازدید کنند و برای روز سه شنبه ۳۱فروردین ارائه گزارش و بررسی آخرین اقدامات به عمل آمده در خصوص اسناد آمایش استانی توسط مرکز پژوهش ها و سازمان برنامه و بودجه کشور را در دستور کار دارند.

ارائه برنامه ها و تقسیم وظایف کمیته های 6گانه کمیسیون در سال ۱۴۰۰ (بررسی آمایش و توسعه استان ها، مدیریت شهری و روستایی، احزاب و سازمان های مردم نهاد، شوراهای اسلامی کشور، امنیت داخلی- مدیریت بحران) نیز از دیگر برنامه های نمایندگان عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه طرح جامع مدیریت شهری و روستایی بررسی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز