خبرگزاری کار ایران

منصوری به ایلنا خبر داد؛

نام «جبهه اصلاحات ایران» برای نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان ثبت شد/ نظراتی که توسط فعالان سیاسی مطرح می‌شود، قابل تعمیم به جبهه اصلاحات ایران نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۲۴

سخنگوی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: روز گذشته نام «جبهه اصلاحات ایران» در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برای نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان ثبت شد.

آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ورود نهاد اجماع ساز به انتخابات میان دوره‌ای مجلس، اظهار کرد: در مورد نحوه ورود و سازوکار ورود به تمامی انتخاباتی که در این دوره برگزار می‌شوند، هنوز هیچ بحث و جمع بندی صورت نگرفته است.

سخنگوی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان افزود: کمیته‌ای که مسئولیت این کار را دارد باید تشکیل شود و وارد تدوین سازوکار و راهبرد شود اما رویکرد کلی مشارکت فعال در انتخابات مجلس،‌ شوراها و ریاست جمهوری است البته باید در نظر گرفت که جریان اصلاحات باید کاندیداهای اختصاصی خود را داشته باشد.

وی گفت: ممکن است که هر یک از احزاب رویکرد‌های خاص خود را داشته باشند؛ ما وارد مصادیق و سازوکار انتخاب کاندیدای واحد برای ریاست جمهوری نشده‌ایم.

منصوری ادامه داد: نظراتی که توسط دبیران کل احزاب یا فعالان سیاسی مطرح می‌شود، قابل تعمیم به جبهه اصلاحات ایران نیست و تنها نظرات احزاب است؛ در مجموع در جبهه اصلاحات ایران هیچ گونه جمع بندی در خصوص سازوکار و مصادیق انتخابات ریاست جمهوری صورت نگرفته است.

سخنگوی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان بیان کرد: روز گذشته نیز نام جبهه اصلاحات ایران در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برای نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان ثبت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز