خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی در واکنش به بیانیه مشترک دولت و آژانس بین‌‎المللی انرژی اتمی:

دولت باید مجری قوانین مجلس یازدهم باشد، نه قانونگذار مستقل/ امروز زمان اجرای وعده‌ها است، نه وقت‌کشی‌های چندین ماهه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۱۹

نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: مطابق رهنمودهای رهبر انقلاب اکنون وقت اجرای وعده‌های برجامی است و نباید شاهد وقت‌کشی‌های چندین ماهه توسط غربی‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلنی محسنی بندپی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه ۴ اسفند طی سخنانی،  در واکنش به بیانیه مشترک سازمان ملی انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مجلس شورای ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت بین قوا و عملکرد هر قوه در جایگاه قانونی خودش احتیاج دارد. دولت باید مجری قوانین مجلس یازدهم باشد، نه قانونگذار مستقل به موازات مجلس شورای اسلامی، از این رو باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: مطابق رهنمودهای رهبر انقلاب امروز وقت اجرای وعده‌ها است، نه وقت‌کشی‌های چندین ماهه و معلق کردن تصمیمات مسئولان در کشور. امروز اگر به وعده‌هایمان عمل نکنیم بدون شک مدیون خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سرافراز دکتر فخری‌زاده هستیم.

نماینده مردم نوشهر ادامه داد: اینکه دولت بدون در نظر گرفتن حال مردم، با بیگانگان میز مذاکره دیگری را در پیش بگیرد و آنها برای مردم تصمیم بگیرند، پسندیده نیست. بدون شک اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به اقتدار مردمی است.

محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: باید از اتخاذ تصمیمات احساسی و هیجانی بپرهیزیم، از این رو باید دبیر شورای امنیت ملی و رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس حاضر شوند و نسبت به مسائل اخیر توضیح دهند تا آنچه صلاح است، رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز