خبرگزاری کار ایران

تداوم حاشیه‌های برنامه «زاویه»؛

غیبت علی‌عسگری در جلسه امروز هیات دولت/ واعظی: صداوسیما افرادی را دعوت می‌‌‌کند که مخالف دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۰۴

رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه امروز هیات دولت غایب بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی در پاسخ به عدم دعوت از رئیس صداوسیما به جلسه دولت گفت: صداوسیما در برخی از برنامه‌هایی که دارد چه زنده و چه ضبط‌شده، در گزینش افرادی که برای حضور دعوت می‌کند، به نوعی کسانی را انتخاب می‌کند که تابلودار بوده و مخالف دولت هستند، در حالی که ما در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و هماهنگی هستیم تا از جنگ تحمیلی اقتصادی عبور کنیم.  صداوسیما نباید با برنامه‌ها و مستنداتی که می‌سازد مردم را ناامید سازد. 

وی ادامه داد: برنامه‌ای که در آن یک روحانی را دعوت کرده بودند و اینکه با یک لحن بسیار بد به رئیس‌جمهور توهین می‌کند، این امری بود که برای وزرای ما قابل قبول نبود و گفتند نمی‌شود که صداوسیمایی که متعلق به نظام است اینگونه عمل کند. 

وی افزود: البته نمی‌دانم آقای علی عسگری دعوت شده یا نه اما در آن سالنی که حضور داشتیم ایشان نبود.

به گزراش ایلنا، هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی به نام «زاویه» که از شبکه چهار سیما برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جهان‌ بزرگی عضو هیئت‌ علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی که به عنوان مهمان در این برنامه حضور یافته بود، در اظهاراتی بی‌سابقه گفت: «مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، جایی سر نمی‌زند و وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند، این مسئوله؟ » این اظهارات توهین آمیز باعث اعتراض اعضای هیات وزیران شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز