خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

تلاش‌ها و مجاهدت‌ها تا ریشه‌کنی کامل بیماری کرونا در کشور ادامه یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۴۵

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:‌ تلاش‌ها و مجاهدت‌ها با جدیت و انگیزه تا ریشه‌کنی کامل بیماری کرونا در کشور ادامه یابد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز یکشنبه در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) و پس از آنکه با فرمانده سپاه برخی استان‌های کشور ارتباط مستقیم تصویری برقرار کرد و از آخرین اقدامات آنان در زمینه مقابله با کرونا و اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آگاه شد، اظهار کرد: این طرح توانسته است در مدتی کوتاه اعجازگونه عمل و از این طریق آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا را دورقمی کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز امیدواری کرد این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها با همان جدیت و انگیزه تا ریشه‌کنی کامل بیماری کرونا در کشور ادامه یابد.

سلامی اضافه کرد: کاهش آمارهای مربوط به ابتلا و مرگ و میر کرونا نباید انگیزه‌ها را برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز تلاش‌ها را برای مقابله با آن کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است کرونا هرگز به خودی خود از بین نمی‌رود بلکه کاهش آمارهای ابتلا و مرگ و میر آن در نتیجه رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش تلاش‌ها برای مقابله با آن است.

فرمانده کل سپاه گفت: کار جلسه امروز ما این بود که احساس مسئولیت و انگیزه را برای شتابدهی هر چه بیشتر به حرکتمان در مقابله با بیماری کرونا افزایش دهیم و در این مسیر انگیزه‌هایمان سست نشود.

سلامی به همه فرماندهان سپاه در استان‌های سراسر کشور دستور داد: همچنان خانواده‌هایی را که نیاز به کمک دارند هدف قرار دهند و کمک‌های مومنانه لازم را به آن‌ها برسانند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها سال جدید پیش رو به طلیعه آرامش و شادی برای مردم عزیز کشور مبدل شود.

فرمانده کل سپاه همچنین از فرماندهان سپاه استان‌های سراسر کشور خواست با هماهنگی روابط عمومی سپاه گزارش‌های عملکرد خود را به گونه‌ای انتقال دهند تا رسانه ملی بتواند به خوبی این زحمات را منعکس کند و برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی، انگیزه‌ها بیشتر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز