خبرگزاری کار ایران

پژوهشگاه قوه قضائیه در جهت حرکت تحولی دستگاه قضا، ریل‌گذاری و بسترسازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۱۵

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، یکی از وظایف پژوهشگاه قوه قضائیه را ریل‌گذاری و ایجاد بستر مناسب در جهت حرکت تحولی در قوه قضاییه برشمرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی در دیدار مدیرکل ارتباطات و همکاری‌های علمی پژوهشگاه قوه قضاییه با وی، پژوهش را چراغ راه مدیران برای روشن شدن مسیر توصیف کرد و گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه از حالت آکادمیک خارج و به‌صورت میدانی مبادرت به آسیب شناسی مسائل نماید.

وی افزود: پژوهشگران با حضور در جمع مدیران، قضات و کارمندان دستگاه قضا، مسائل، معایب و نواقص قانونی و اجرایی را آسیب شناسی نموده و با پژوهش و ارائه راهکار‌های مناسب باعث ارتقاء بهره وری شوند.

بهرامی یکی از وظایف پژوهشگاه قوه قضاییه را ریل‌گذاری و ایجاد بستر مناسب در جهت حرکت تحولی در قوه قضاییه برشمرد.

این مقام قضایی تشکیل اتاق‌های اندیشه‌ورزی برای تعیین اولویت‌های دستگاه عدلیه را مهم توصیف کرد و افزود: در مرحله بعد درباره این اولویت‌ها تحقیق و برای اجرای آن‌ها راهکار ارائه شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پایان، خواهان همکاری و ارتباط بیشتر پژوهشگاه قوه قضاییه با گروه پژوهش‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح شد.

تواضع، مدیرکل ارتباطات و همکاری‌های علمی پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: با اجرای تفاهم‌نامه همکاری، درحال حاضر ارتباط خوبی بین سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و پژوهشگاه قوه قضاییه شکل گرفته و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بهترین همکاری را با ما دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز