خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

تذکر جدی به دولت داده شود تا وظایفشان را بدانند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۸۵

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با اعطای کارت معیشت به مردم مخالف بوده است و هر کاری هم که مجلس می‌کند با مخالفت دولت مواجه می‌شود، لذا به نظر می‌رسد تذکر جدی به دولت داده شود تا آنها وظایفشان را بدانند و نمی‌توانند هم در جایگاه دولت باشند و هم در جایگاه شورای نگهبان و قوه قضائیه.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: گویا برخی‌ها جای شورای نگهبان هم نشسته‌اند و هم دولت محسوب می‌شوند و هم شورای نگهبان، این در حالی است که قبلا هم  مجلس بودند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای ادامه داد: این که ربیعی  بنا داشته باشد جای شورای نگهبان بنشینید و پیشاپیش تصمیم بگیرد خیلی جالب است گویا علم غیب هم دارند و پیشاپیش از طرف این شورا اظهار نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

وی ادامه داد: دولت با اعطای کارت معیشت به مردم مخالف بوده است و هر کاری هم که مجلس می‌کند با مخالفت دولت مواجه می‌شود، لذا به نظر می‌رسد تذکر جدی به دولت داده شود تا آنها وظایفشان را بدانند و نمی‌توانند هم در جایگاه دولت باشند و هم در جایگاه شورای نگهبان و قوه قضائیه.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز