خبرگزاری کار ایران

مفتح در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

بررسی پیشنهادهای نمایندگان درخصوص احکام بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۵۱

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی پیشنهادهای برخی از نمایندگان نسبت به طرح احکام اصلاح ساختار بودجه خبر داد.

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: نمایندگان مجلس با توجه به اهمیت طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه و تاثیر آن بر سرنوشت کشور و مسایل اقتصادی، پیشنهادات بسیار گسترده‌ای را نسبت به این طرح ارائه کرده‌اند به نحوی که ما طی چهار جلسه گذشته در صحن علنی تنها توانسته‌ایم ۴ بند از این طرح را پیش ببریم.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه محاسبات ادامه داد: براین اساس امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس این موضوع را در دستور کار خود قرار داد تا با بررسی پیشنهادات نمایندگان و دریافت نظرات اعضای کمیسیون، بتواند این طرح را در صحن علنی هرچه بهتر به نتیجه برساند.

وی ادامه داد: البته ما در کمیسیون پیشنهادات مطروحه نسبت به بندهای ۴ به بعد را که هنوز در صحن علنی مطرح نشده، بررسی می‌کنیم و تلاش داریم تا طبق آیین نامه داخلی مجلس و مشورت با اعضای کمیسیون بعد از جمع‌بندی بررسی کنیم که چگونه می‌توان از طریق آیین‌نامه این موارد را در تنظیم و تصویب نهایی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی اعمال کنیم.

مفتح در پایان گفت: فردا بررسی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی ادامه پیدا خواهد کرد و نمایندگان سعی دارند تا هرچه سریعتر مصوبه‌ای پخته و جامعی را برای لحاظ در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به نتیجه برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز