خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

ادامه بررسی طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها در کمیسیون عمران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۰۳

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها در کمیسیون عمران خبر داد.

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون، جزییات طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها به بحث گذاشته شد. این طرح دارای ۹ تبصره می‌باشد و کلیات آن در جلسات گذشته کمیسیون به تصویب رسیده است. امروز با حضور نمایندگان وزارت کشور و شهرداری‌ها و نماینده دیوان عدالت اداری جزییات آن مورد بررسی قرار گرفت و تا تبصره چهار این طرح بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون عمران با بیان این که اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها در راستای  بهبود عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها می‌باشد، اظهار داشت: براساس گزارش نماینده وزارت کشور حدود ۵۲۰ هزار پرونده در این کمیسیون بلاتکلیف مانده است. متاسفانه قانون فعلی منجر به فروش تخلف به مردم و تشدید مشکلات شده است.

وی تاکید کرد: بازنگری در این قانون امری ضروری است. در طرح تصویب شده در مجلس شورای اسلامی وظایف عوامل و ارکان تاثیرگذار در چرخه ساخت و ساز مسکن و بخش‌های نظارتی کاملا روشن است.

حسینی خاطر نشان کرد: طرح مذکور بسیار جامع بوده و تصمیم امروز کمیسیون بر این شد تا این طرح به کمیته ویژه در کمیسیون ارجاع شود و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط بررسی‌های کارشناسی بر روی آن صورت گیرد تا در نهایت طرحی جامع برای اصلاح این قانون به منظور جلوگیری از فروش تخلف و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تهیه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز