خبرگزاری کار ایران

شیخی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در کشور/ بررسی طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت در خصوص مهار کووید ۱۹ در کمیسیون بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۴۶۴

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در کشور در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت .

زهرا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره دستور جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت (طرح شهید سلیمانی) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  درباره جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: در جلسه روز گذشته نیز رییس انستیتو پاستور گزارش مباحث علمی، چالش‌ها، باید ها و نبایدهای بحث واکسن کرونا و کیت های تشخیص ویروس کرونا را ارائه کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سوالات و مباحثی را داشتند که مفصل  مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پروسه تولید واکسن قطعا زمان بر اما امید آفرین است، اظهار داشت: علی رغم مشکلات زیاد ،تحریمها و همچنین ناشناخته بودن رفتارهای ویروس کرونا در کنار بحث ساخت واکسن باید از طریق تست های دقیق افراد مبتلا شناسایی و جداسازی صورت گیرد، همچنین نیز همزمان به فکر ساخت داروهای موثر باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین باید موضوع بیماری کرونا  مولتی فاکتوریال بررسی و برنامه ریزی شود و  این به این معنی است که از وجوه مختلف باید کنترل و آموزش و پیشگیری صورت گیرد تا بتوانیم بر مهار آن فائق شویم. قطعا همگرایی و همافزایی دستگاه‌های مختلف و تصمیم گیری‌های علمی و تخصصی و به موقع نقش تعیین کننده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز