خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال شب‌های مافیا، سریال ملکه گدایان، فصل دوم سریال عاشقانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۹۸۷

سریال شب‌های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در سریال شب‌های مافیا محمدرضا علیمردانی، نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، سیما تیرانداز، سارا خوئینی‌ها، سید جواد هاشمی، محمدرضا هدایتی، رضا شفیعی جم، هومن حاجی عبدالهی، و...به هنرمندی پرداخته اند.

 سریال شب‌های مافیا

سریال شب‌های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در سریال شب‌های مافیا  محمدرضا علیمردانی، نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، سیما تیرانداز، سارا خوئینی‌ها، سید جواد هاشمی، محمدرضا هدایتی، رضا شفیعی جم، هومن حاجی عبدالهی، و...به هنرمندی پرداخته اند.

سریال شب‌های مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در سریال شب‌های مافیا محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد.

در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل سریال شب‌های مافیا یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت می‌کند و در نهایت با دو گروه 12 نفره آقایان و یک گروه 12 نفره خانم‌های هنرمند، این مسابقه آغاز می‌شود.

 محمدرضا علیمردانی که در بازی به او لیدر یا برگزارکننده می‌گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. سریال شب‌های مافیا که با سرمایه گذاری شرکت هنر اول ساخته می‌شود، از این هفته، سه شنبه‌ها ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. فصل دوم این مسابقه با حضور بازیگران زن می‌باشد.

دانلود سریال شب‌های مافیا را با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها از مرسی دانلود دریافت کنید.

سریال شب‌های مافیا از آن دست بازی‌هایی است که این روزها حسابی بین قشر جوان و اهالی کافه طرفدار پیدا کرده است. حتی برد گیم‌های زیادی براساس مافیا به زبان فارسی در دسترس هستند و شما این بازی را می‌توانید در شکل‌های مختلفی تجربه کنید. هر قسمت سریال شب‌های مافیا ممکن است بین چند دقیقه تا حتی بیشتر از یک ساعت طول بکشد. مشخص نیست که علیمردانی و سایر تهیه‌کنندگان این مجموعه چگونه قصد دارند چنین بازی‌ای را در قالب یک مجموعه تلویزیونی به شبکه نمایش خانگی بیاورند. رئالیتی شو یا همان مستند مسابقه یکی از برنامه‌های جذابی است که طرفداران زیادی دارد و سعید ابوطالب یکی از کارگردان‌هایی است که تمایل زیادی به ساخت این گونه برنامه‌ها دارد و فصل‌های مختلف شام ایرانی را نیز در حال پخش دارد. برای دانلود سریال شب‌های مافیا هم اکنون می‌توانید به مرسی دانلود مراجعه فرمایید.

سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد است. سریال ملکه گدایان با موضوع ملودرام معمایی پخش شده از نمایش خانگی به صورت کامل  می‌باشد. سریال ملکه گدایان  دومین تجربه کارگردانی سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود،  سریال ملکه گدایان در آذر ماه به شبکه نمایش خانگی می‌آید و شما می‌توانید برای دانلود سریال ملکه گدایان قسمت اول به این لینک مراجعه و تمامی قسمت‌های آن را دانلود کنید.

دانلود سریال شب‌های مافیا، سریال ملکه گدایان، فصل دوم سریال عاشقانه

عوامل سریال ملکه گدایان، با آغاز تصویر برداری ملکه گدایان در مردادماه و ضبط اولین سکانس در خیابان الغدیر تهران، عوامل این سریال برای ضبط سکانس‌های ابتدایی وارد کشور ترکیه شدند. در استانبول، سکانس‌های آغازین سریال ملکه گدایان تصویربرداری خواهد شد و در این شهر پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، شبنم قربانی و مریم سرمدی جلوی دوربین حسین سهیلی زاده می‌روند.

در سریال ملکه گدایان باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق، فرزاد فرزین و رؤیا نونهالی به ایفای نقش پرداخته‌اند. مضمون سریال ملکه گدایان بسیار شبیه به سریال مانکن است، نوع فیلمبرداری و کیفیت تصویر و فضای نسبتا لاکچری و تیراندازی‌ها و یک مافیا با بازی فرزاد فرزین گویای این مسئله است. سریال ملکه گدایان را با دانلود از مرسی دانلود انجام دهید.

فصل دوم سریال عاشقانه

‌ فصل دوم سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی در ۳۴ قسمت در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد. به تازگی موافقت اصولی ارشاد برای نگارش فصل دوم سریال عاشقانه صادر شده و قرار است تا چند ماه دیگر فصل دوم سریال عاشقانه وارد مرحله پیش تولید شود.

بر اساس گزارش‌ها اکنون سریال آماده برای ساخت بوده و قراردادهای آن نیز بسته‌شده است. درواقع تیم در انتظار سرمایه‌گذاری‌ها بوده و بزودی کار آغاز خواهد شد و احتمالاً در زمستان امسال برای نمایش خانگی منتشر می‌شود. فصل دوم سریال عاشقانه روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلاتشان می‌باشد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد. 

فصل دوم سریال عاشقانه، مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است، آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد. با اتمام نگارش سریال عاشقانه، عوامل سازنده وارد مرحله پیش تولید خواهند شد تا آن را برای زمستان ۹۷ برای تولید در شبکه نمایش خانگی آماده کنند. دانلود فصل دوم سریال عاشقانه نیز به تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی ساخته می شود.

دانلود سریال شب‌های مافیا، سریال ملکه گدایان، فصل دوم سریال عاشقانه

سریال گیسو

سریال گیسو ادامه فصل اول آن و پس از داستان آخرین قسمت عاشقانه است؛ اما با داستانی جدید و کسی که فصل اول آن را ندیده باشد چیزی از این سریال از دست نمی‌دهد و داستانی کاملا مجزا دارد. سریال گیسو یا همان فصل دوم سریال عاشقانه سریال جنجالی به کارگردانی منوچهر هادی که به صورت رایگان و قانونی از زرد فیلم منتشر می‌شود. سریال گیسو به تهیه کنندگی هومن کبیری هر هفته از نمایش خانگی منتشر می‌شود.

پیش تولید فصل دوم سریال عاشقانه با عنوان سریال گیسو همزمان با نگارش و بازنویسی فیلمنامه نهایی در اوایل خرداد ماه پایان خواهد یافت. در سریال گیسو برخی بازیگران مطرح فصل قبل در کنار بازیگران جدید حضور خواهند داشت و قرارداد برخی از چهره‌ها حدود یک سال قبل منعقد شده است. دانلود فصل دوم سریال عاشقانه پیش تولید مفصل‌تر و طولانی‌تری نسبت به فصل قبل داشته است.شما می توانید برای دانلود این سریال و سریال‌های بروز،بازی های رایانه ای و دانلود بازی اکشن زولا به مرسی دانلود مراجعه کنید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز