خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز توسعه اقتصادی جوانان کشورهای اسلامی

مرکز نوآوری و شکوفایی لجستیک و حمل و نقل راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۳۱

امیدوار تجریشی گفت: با توجه به رویکرد مرکز توسعه اقتصادی جوانان کشورهای اسلامی در زمینه حمایت از کسب و کارهای نوآورانه و با عنایت به ظرفیت‌های منحصر به فرد صنعت لجستیک و حمل و نقل پیرو تعاملات گسترده با برندهای برتر صنعت حمل و نقل این مجموعه ایجاد مرکز نوآوری و کارآفرینی لجستیک و حمل و نقل را در دستور کار خود قرار داده است.

رضا امیدوار تجریشی گفت: با توجه به رویکرد مرکز توسعه اقتصادی جوانان  کشورهای اسلامی  در زمینه حمایت از کسب و کارهای نوآورانه و با عنایت به ظرفیت‌های منحصر به فرد صنعت لجستیک و حمل و نقل پیرو تعاملات گسترده با برندهای برتر صنعت حمل و نقل این مجموعه ایجاد مرکز نوآوری و کارآفرینی لجستیک و حمل و نقل را در  دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان نمود با توجه به موقعیت جغرافیای ایران و همچنین سبقه تاریخی کشور عزیزمان در جاده ابریشم و موقعیت لجستیکی در شاه راه جهان  می‌بایست نگاه ویژه به این صنعت داشت و در این مقطع زمانی می بایست با توجه به نقش آفرینی موثر کسب و کارهای نوین تمرکز لازم در حمایت از استارت آپ ها و ایده های خلاقانه این بخش معطوف گردد.

وی ابراز امیدواری کرد طی تعاملات ایجاد شده در آینده نزدیک این مرکز مورد بهره برداری قرار گرفته و به عنوان اولین مرکز نوآوری اختصاصی   صنعت لجستیک و حمل و نقل مورد بهره برداری فعالان این حوزه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز