خبرگزاری کار ایران

نقشه راه روابط عمومی شرکت مس ترسیم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۳۹۴

مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس از ترسیم نقشه راه گروه روابط‌عمومی شرکت مس خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون و در تعامل با روابط‌عمومی ستاد به‌طور‌قطع می‌توانیم تاثیرگذارتر عمل‌کرده و صدای واحد باشیم.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی روابط عمومی شرکت ملی مس به صورت ویدیو کنفراس با حضور محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، عزت‌اله صادقی‌نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل تهران، روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مجتبی پورغریب‌شاهی مدیر روابط عمومی مجتمع مس شهر بابک و سید ابوالفضل اسمعیلی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون و جمعی از رؤسا و کارکنان روابط عمومی برگزار شد.

قراخانلو در این جلسه با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری روابط عمومی‌های شرکت مس گفت: تشریح وظایف و مواضع روابط عمومی برای سطوح مختلف سازمان‌ به طور قطع می‌تواند روند حرکت و اجرای برنامه‌ها را سرعت بخشد.

وی با اشاره به این که برنامه های اجرایی و پشتیبانی زمان زیادی را از روابط عمومی‌ها می‌گیرد، گفت: گاهی این امر می تواند روابط عمومی‌ها را از پرداختن به مباحث نظری و تئوری‌های مطرح در این حوزه غافل سازد.

قراخانلو در ادامه پرداختن به ایده‌های جدید و نوآورانه در روابط عمومی را مهم دانست و افزود: برای داشتن روابط عمومی پویا و منسجم از ایده‌های جدید و قابل اجرا استقبال می‌کنیم.

مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، ارتباطات موثر برون سازمانی، کار جمعی، انسجام و هم افزایی را شروط موفقیت روابط عمومی‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی بالنده و پویا، می‌تواند تصویر سازمان را در جامعه بهبود و ارتقا بخشد، گفت: ارائه اطلاعات دقیق نه تنها به اطلاع رسانی صحیح کمک می‌کند بلکه در جهت تنویر افکار عمومی  و «جهاد تبیین» که از جمله وظایف روابط عمومی است موثر به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، در بخش دیگر این نشست مدیران روابط عمومی ستاد تهران و مجتمع‌های سه گانه مس سرچشمه، شهربابک و سونگون گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات در دست انجام حوزه ذی ربط ارائه کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز