خبرگزاری کار ایران

دغدغه نماینده ولی فقیه برای اجرای طرح فاز دوم فولاد اکسین خوزستان و ایجاد اشتغال/ تعامل و همکاری بین ۳ قوه بی سابقه و فرصت خوبی برای خدمت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۷۴

نماینده ولی فقیه در خوزستان اجرای فاز دوم فولاد اکسین خوزستان یا طرح توسعه این شرکت را برای ایجاد اشتغال جوانان استان ضروری دانست و گفت: تعامل و همکاری بین ۳ قوه در سالیان انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و این یک فرصت مناسب برای خدمت به مردم است‌.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکیسن خوزستان ، رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه سید کریم حسینی نماینده اهواز و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام موسوی فرد در این جلسه اظهار کرد: یکی از رفتارهایی که خداوند به آن توجه دارد رفع مشکلات نیازمندان بوده و مسئولین باید به آن توجه داشته و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: بر اساس تاکید امامین انقلاب اسلامی ایران باید به مناطق محروم توجه داشته باشیم. تعامل و همکاری که بین ۳ قوه برقرار شده در سالیان انقلاب بی سابقه بوده و این یک فرصت مناسب برای خدمت به مردم است و مردم نیز نسبت به این دولت و مجلس امید دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: علاوه بر توجه به مشکلات باید به ریشه این مشکلات نیز توجه کرد تا از بروز مشکلات دیگر جلوگیری کرد. حاشیه نشینی حاصل عدم توجه به روستاها است و سیل عظیم روستاییان را وارد شهر کرد و مشکلاتی را نیز به دنبال خود آورد.

وی با تاکید بر ریشه یابی مشکلات برای ایجاد مهاجرت معکوس از شهر به روستا اضافه کرد: وقتی مسئولین به روستاها و مناطق محروم می‌روند امیدی در دل مردم آن منطقه ایجاد می‌شود و ما نباید امید این مردم را به یاس تبدیل کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: مطالبات باید بر اساس توان مسئولان باشد و مسئولین نیز نباید بیش از توان خود به مردم وعده دهند و باعث بی اعتمادی مردم شوند.

وی با اشاره به نظارت بر قیمت‌ها عنوان کرد: اختلاف قیمت‌ها قابل پذیرش نیست و قیمت محصولات مختلف در تمام شهر و کشور باید یکسان باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان انجام همکاری‌های لازم برای اجرای طرح توسعه فولاد اکسین یا فاز دوم این شرکت جهت اشتغال‌زایی برای جوانان و درآمدزایی برای استان را ضروری دانست و گفت: اشتغال، مشکلات ازدواج و بخش مسکن از دغدغه‌های اصلی جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز