خبرگزاری کار ایران

متفاوت باشید تا دیده شوید!| افزایش فروش اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۶۰۷

در دنیای پیشرفته حال حاضر که اکثر نیازهای انسانی با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین در حال رفع‌شدن است، هر روز باید خلاقانه‌تر و متفاوت‌تر از روز قبل اندیشید.

اگر ایده راه اندازی کسب و کار آنلاین را در سر میپرورانید، به شما تبریک میگوییم! این نشان می‌دهد شما انسان باهوشی هستید.

اما چقدر به متفاوت بودن اندیشیده اید؟

چقدر به این موضوع فکر کرده اید که کسب و کار اینترنتی شما در میان تعداد زیادی کسب و کار، متفاوت باشد! گم نشودِ بلکه دیده شود؟

آیا به آن لحظه‌ای که مشتری شما میان خریدهای اینترنتی خود لحظه‌ای مکث کند و به طور ویژه و با برانگیختگی حسی به شما و کسب و کارتان بیندیشد اهمیت می‌دهید؟

اصلا چرا راه دور برویم؟ خود شما! به عنوان بنیانگذار یک تجارت آنلاین، چقدر برایتان اهمیت دارد که تا جای ممکن بدون دردسر و چالش کار کنید و از کارکردن لذت ببرید و صرفا به فکر پول درآوردن نباشید؟

«کمی به این سوال ها فکر کنید.»

در دنیای پیشرفته حال حاضر که اکثر نیازهای انسانی  با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین در حال رفع‌شدن است، هر روز باید خلاقانه‌تر و متفاوت‌تر از روز قبل اندیشید.

همان کاری که استیو جابز انجام داد و فارغ از تمام نقدهایی که در مسیرش وجود داشت، شعار خود را بر اساس متفاوت‌بودن تعریف کرد: " متفاوت بیندیشید".

برای همین است که با وجود قیمت بسیار بالای محصولات اپل، این برند، از هویت و اصالت ویژه‌ای نسبت به رقبا برخوردار است و همیشه در قله قرار دارد.

استیو جابز خود را محدود به مسیری که سال‌های سال رقبا در پیش گرفته بودند و البته نیاز درصد بالایی از افراد جامعه را نیز پوشش داده بود، نکرد. او متوجه شد برای اینکه ماندگار باشد و در بین برندهای مختلفی که روز به روز در دنیای تکنولوژی متولد می‌شوند، دیده و انتخاب شود، باید متفاوت عمل کند.

در این مطلب به شما می‌گوییم که چگونه سعی کنید از همان ابتدای مسیر کسب و کار اینترنتی خود متفاوت عمل کنید.

چگونه از ب بسم الله متفاوت قدم برداریم؟

چه بخواهید محصولی بفروشید و چه بخواهید سرویس یا خدمت به خصوصی ارائه دهید و از این طریق کسب درآمد کنید، نیاز به یک سایت و درگاه پرداخت اینترنتی دارید.

این مسیریست که تقریبا هر کسی که وارد بازار حرفه‌ای کسب و کار اینترنتی می‌شود، پشت سر می‌گذارد.

اما انتخاب درگاه پرداخت مناسب مسئله ایست که اگر ساده از آن بگذرید گرفتار چالش‌های پرداختی زیادی خواهید شد. 

درگاه پرداخت باید 4 فاکتور مهم را با بالاترین کیفیت داشته باشد:

  1. پشتیبانی حرفه‌ای و همیشگی
  2. نرخ تراکنش‌های موفق بالا
  3. امکان واریز وجوه به حساب شرکا به صورت خودکار
  4.  گزارش‌دهی لحظه‌ای

 

  1. پشتیبانی حرفه‌ای و همیشگی

    بدیهی است که به هر دلیلی ممکن است نیاز داشته باشید تا به سوال‌های فنی و غیر فنی‌تان پاسخ داده شود و در هر شرایطی یک نیروی حرفه‌ای در مورد پرداخت‌ها و تراکنش‌های سایت‌تان با دانش و صبورانه همراهی‌تان کند.

در مواقع خاص با استرس و آشفتگی همراه خواهید بود که همین عاملی می‌شود تا نتوانید با آسودگی به رشد کاری‌تان بپردازید.

  1.  نرخ تراکنش‌های موفق بالا

درگاه پرداخت انتخابی شما باید در رزومه خود بالاترین نرخ تراکنش موفق را داشته باشد. باید بتواند سرویسی به شما دهد که بالاترین سطح از کیفیت را داشته باشد. کم نخواهید! از هر چیزی بهترینش را بخواهید.

درگاه پرداخت شما بهتر است واسط باشد زیرا زمانی که شما درگاه پرداخت واسط  را برای سایت خود انتخاب میکنید، با یکبار ثبت نام و سپری کردن فرآیند دریافت درگاه، به چند درگاه بانکی می‌توانید دسترسی داشته باشید. 

در بین پرداخت‌یارهایی که درگاه پرداخت واسط ارائه می‌دهند، پرداخت یار زیبال بیشترین درگاه بانکی را می‌تواند در دسترس شما قرار دهد. (بیش از پنج PSP)

"شرکت های PSP درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم (بانکی) ارائه میدهند و پرداخت یارها مانند زیبال، در نقش یک واسطه عمل می‌کنند."

  1. امکان واریز وجوه به حساب شرکا به صورت خودکار

اگر کسب و کار شما چند ذی نفع دارد، واریز سهم هر فرد به حساب شخصی‌اش دردسرهای خاص خود را دارد:

  • پرداخت مالیات حجم پول زیادی که کل آن برای شما نیست
  • مشکلات واریز به صورت کارت به کارت و پرداخت کارمزدهای پی در پی، مشکلات ناشی از امور حسابداری و مالی و احتمال بروز خطای انسانی
  • تاخیر در واریز سهم هر فرد و احتمال بروز نارضایتی بین شرکا
  • و …

لذا درگاه پرداخت شما باید بتواند این مشکلات را مدیریت کند. به این وسیله بدون آن که انرژی مالی و وقت خود را برای این مسائل قرار دهید، میتوانید بر کیفیت کار و فروش خود تمرکز کنید.

  1.  گزارش‌دهی لحظه‌ای

    شما به عنوان صاحب فروشگاه اینترنتی باید به طور لحظه‌ای از جزئیات پرداخت مشتری و وضعیت انجام تراکنش‌ها اطلاعات داشته باشید. نباید اجازه دهید وضعیت هیچ تراکنشی از دسترس شما خارج شود و یا دیر به اطلاع شما برسد.

این اتفاق، همان عاملی است که باعث معمولی‌بودن بسیاری از کسب و کارهای آنلاین شده است. رفته رفته مشتری از شما ناراضی‌تر خواهد شد و نرخ فروش‌تان به تبع آن افت خواهد کرد.

فاکتورهای گفته شده بخشی از مهمترین مواردی است که برای انتخاب درگاه پرداخت باید در مورد آن وسواس به خرج دهید.

متفاوت باشید تا دیده شوید!| افزایش فروش اینترنتی

برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی مانند زیبال توانسته اند به همراه ابزارهای پرداختی خود (درگاه پرداخت اینترنتی واسط)، سرویس‌ها و امکانات جانبی کاربردی و متنوعی در حوزه پرداخت ارائه دهند که هم دارای کیفیت بالایی باشند، و هم به رایگان در اختیار متقاضیان درگاه پرداخت قرار بگیرد و به این واسطه در رشد و فروش بیشتر کسب و کارها، تاثیر چشم‌گیری بگذارند.

شما نیز می‌توانید برای اطلاع از جزئیات سرویس‌ها و سایر امکانات پرداختی زیبال، از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت و چت آنلاین، با پشتیبانان زیبال درارتباط باشید.

همچنین این شرکت پرداخت یار ، به مدت  15 روز با کد zibal15، درگاه پرداخت خود را بدون کارمزد در اختیار متقاضیان قرار داده است، تا ضمن تست رایگان، با آسودگی برای دریافت درگاه اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز