خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۰۱

سورنا زمانیان، مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: در حال حاضر برنامه های این مجتمع با اولویت توسعه و افزایش خطوط تولید در دست انجام می باشد و با توجه به حضور نیروهای متخصص و مجرب قطعا به این امر مهم دست خواهیم یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ، زمانیان با اشاره به فعالیتها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی این مجتمع تاکید کرد: در ماه های اخیر مجتمع فولاد صنعت بناب در فعالیت های فرهنگی، خیریه و اجتماعی شهرستان گام های خوبی برداشته است و امیدواریم با حمایت های مسئولان فرهنگی شهرستان و استان، شاهد مشارکت بیشتر این مجتمع در حوزه مسئولیت های اجتماعی، فعالیتهای فرهنگی و کمک های خداپسندانه باشیم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در همین راستا بنا داریم با افزایش خطوط تولید برای استان اشتغال زایی کنیم.
مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به برنامه های پیش رو بیان کرد: با اجرایی شدن برنامه های توسعه ای امید است شهرستان بناب را قطب فولاد کشور کنیم.
زمانیان صنعت فولاد را یکی از صنایع اصلی و ضروری کشور بیان کرد و گفت: نیاز به صنعت فولاد یکی از ضروری ترین نیازهای کشور است و توسعه آن بسیاری از مشکلات داخلی را حل می کند که با تولید این محصول شاهد پیشرفت کشور می شویم و از خروج ارز جلوگیری می نماییم.
مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب، در راستای حل مشکلات اقتصادی صنعت استان پیشنهاد تشکیل کمیته ای از خبرگان صنعتی استانی را به مرکزیت بیت امام جمعه داد و افزود: ارائه پیشنهادهای نوآورانه، مبتکرانه و تقویت طرح‌های توسعه‌ای پیامد مثبت تشکیل چنین کمیته و کارگروهی است که با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان قطعا نتایج خوبی در بر خواهد داشت.
وی در پایان ضمن قدردانی از حجت الاسلام آل هاشم مبنی بر توجه به موضوعات صنعت استان و رسیدگی به مشکلات مربوط به آن گفت: امیدواریم با حمایت ها و رهمنودهای جنابعالی، بتوانیم شاهد رشد چشمگیر جایگاه فولاد در استان و کشور باشیم و شاهد یک جهش و تحول در حوزه فولاد باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان؛ تولید داخلی را تنها راه نجات این کشور از وابستگی دانست و بیان کرد: ما باید با نیروهای متخصص کشور به موضوع تولید داخل توجه ویژه داشته باشیم و این موضوع را بجد پیگیری کنیم.
وی ضمن تاکید بر فرهنگ مصرف تولید داخلی افزود: بعد از اینکه در داخل محصولات را تولید کردیم باید از تولید داخلی استفاده کنیم و این فرهنگ را نهادینه نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای آل هاشم تولید داخلی را لازمه تحقق استقلال کشور معرفی کرد و گفت: در کنار تولید داخل باید فرهنگ مصرف داخلی را نیز ترویج دهیم و در کنار افزایش تولید البته باید به موضوع کیفیت در تولید توجه ویژه نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: باید جلوی اسراف و هدر رفت منابع در کشور گرفته شود تا با مصرف بهینه به اهداف والای انقلاب مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم.
حجت الاسلام حاج آقای آل هاشم در ادامه با بیان این که راه دیگر رسیدن به اقتصاد مقاومتی جلوگیری از دولتی شدن اقتصاد کشور است بیان کرد: اقتصاد کشور باید با رعایت اهلیت و طبق آیین نامه های موجود در قانون به مردم و اشخاص متعهد و متخصص واگذار شود تا شاهد رشد بیش از پیش اقتصاد کشور باشیم.
وی هم چنین افزود: باید کشور را از وابستگی به نفت دور کنیم و با برنامه ریزی های دقیق و مدون صنایع، معادن، فولاد و دیگر منابع کشور را جایگزین نفت کنیم تا اقتصاد متکی به نفت نباشد.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران مجتمع فولاد صنعت بناب در رونق بخشیدن به اقتصاد استان اظهار کرد: این که در راستای رونق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی، در حوزه فولاد مجاهدت می کنید و باعث رونق اقتصاد شهرستان بناب و استان می شوید از شما تشکر نموده و برای رسیدن به چشم انداز حتما حمایت های خود را اعلام می نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز