خبرگزاری کار ایران

تبریک روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۶۵۴

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی، فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت‌ماه روز «کار و کارگر» را به تمام کارگران تبریک گفت.

یازدهم اردیبهشت ماه، روز کارگر نامگذاری شده است، این روزیادآور تلاش و مجاهدت سربازان خط مقدم جبهه تولید، کارگرانسخت کوش و زحمت کشی است که با اندیشه پویا و بازوی توانایخود، حساس ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست گرفتهاند و چرخش تولید و کار در گرو تلاش و همت ایشان است.

جایگاه کار در دین اسلام چنان منزلتی دارد که حضرت ختمیمرتب، محمد مصطفی صلوات الله و سلامه علیه بر دستان کارگربوسه می زند و اعلام می دارد که دست کارگر، دستی است کهآتش جهنم آن را نمی سوزاند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر اهمیت کار و تلاش وتولید و نقش مهم کارگران در تولید تاکید داشته اند و نامگذاریسالهای اخیر در راستای توجه به مسئله تولید، نشان دهندهحساسیت جایگاه  و خدمت کارگران به عنوان نیروی محرکهاقتصاد کشور و پیشتازان جبهه تولید و مبارزه اقتصادی بااستکبار جهانی است.

بی تردید رمز توسعه و تعالی پایدار ایران اسلامی در تجلیاستعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، تعهد و تخصص، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگراننقش برجسته و ویژه‌‌ای در این عرصه دارد .

روابط عمومی فولاد مبارکه همت، خدمت و تلاش کارگران شریفگروه فولاد مبارکه و سایر کارگران تلاشگر این مرز و بوم را ارج‌نهاده و معتقد است کارگران معزز و محترم، بزرگترین سرمایهانسانی و جز حساس ترین قشر خدمت رسان هستند و تکریم وستایش خدمت کارگران را وظیفه خود می داند.

این روز مهم، بر همه کارگران شریف ایران اسلامی تبریک وتهنیت باد.

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز