خبرگزاری کار ایران

یونهاپ مدعی شد:

توافق ایران و کره‌جنوبی بر سر راه‌اندازی کارگروهی به منظور توسعه تجارت بشردوستانه

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۳۰۱

خبرگزاری یونهاپ مدعی شد که یک منبع آگاه امروز -یکشنبه- گفته است که ایران و کره‌جنوبی بر سر راه‌اندازی کارگروهی به منظور توسعه تجارت بشردوستانه بین دو کشور به توافق رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری یونهاپ مدعی شد که یک منبع آگاه امروز -یکشنبه- گفته است که ایران و کره‌جنوبی بر سر راه‌اندازی کارگروهی به منظور توسعه تجارت بشردوستانه بین دو کشور به توافق رسیده‌اند.

این منبع مدعی شده است که این توافق در چارچوب بخشی از تلاش‌ها برای حفظ همکاری بین دو طرف در قالب معافیت‌های تحریمی ایران صورت گرفته است.

وی افزود که رایزنی‌ها بین دو کشور در سطح مدیران کل و مبتنی بر روندی منظم صورت می‌گیرد و هدف آن ایجاد هماهنگی میان درخواست ایران برای دارو و تجهیزات پزشکی با چیزی است که صادرکنندگان کره‌جنوبی می‌توانند ارائه دهند.

نخستین دور مذاکرات این کارگروه قرار است ماه آینده میلادی برگزار شود.

در ادامه آمده است که این توافق در جریان رایزنی‌های ویدئوکنفرانسی سطح بالا میان دو طرف که چند روز قبل برگزار شد، حاصل شده است. در این گفت‌وگوها طرف ایرانی بر تمایل خود برای خرید چند صد میلیون دلار از محصولات کره‌جنوبی تاکید کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز