خبرگزاری کار ایران

انتقاد نتانیاهو از موضع سران فعلی رژیم صهیونیستی علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۳۷

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از رویکرد سران فعلی این رژیم در قبال ایران به شدت انتقاد کرده و گفت که این رویکردها به اندازه کافی قاطعانه نبوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از رویکرد سران فعلی این رژیم در قبال ایران به شدت انتقاد کرده و گفت که این رویکردها به اندازه کافی قاطعانه نبوده است.

وی همچنین سیاست‌های دولت «نفتالی بنت» نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی در قبال حماس را نیز به چالش کشید.

نتانیاهو اخیرا نیز با انتقاد از بی‌کنشی دولت بنت در قبال تلاش‌های آمریکا برای بازگشت به برجام گفته بود: «وقتی نخست‌وزیر بودم، به آمریکایی‌ها گفتم که هر کاری که لازم باشد برای جلوگیری از انعقاد توافق با ایران انجام می‌دهم. به دلیل تلاش‌های ما، ایالات متحده از برجام خارج شد و با اقدام‌های ما، توانستیم مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شویم! »

وی افزود: «ایران نقاط ضعف شما را می‌داند...توافق هسته‌ای به ایران صدها بمب می‌دهد که این بمب‌ها ما را هدف حملات خود قرار می‌دهد ولی دولت ما چه می‌کند؟ بنت تنها سکوت می‌کند و مراقب است که برخلاف تعهد خود نسبت به آمریکا مبنی بر عدم اقدام علیه بازگشت ایران به توافق اقدامی انجام ندهد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز