خبرگزاری کار ایران

در خواست شماری از قانون‌گذاران آمریکایی:

اروپا شاخه سیاسی حزب‌الله را نیز در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۰۹

شماری از قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، با ارائه طرحی خواستار به رسمیت شناختن شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان به عنوان سازمانی تروریستی، توسط اتحادیه اروپا شدند.

به گزارش ایلنا، شماری از قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، با ارائه طرحی خواستار به رسمیت شناختن شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان به عنوان سازمانی تروریستی، توسط اتحادیه اروپا شدند.

در همین راستا، قطعنامه‌ای توسط «تد دویچ» نماینده دموکرات فلوریدا و رئیس کمیته فرعی امور خاورمیانه، شمال آفریقا، و مبارزه با تروریسم در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و شماری دیگر از قانون‌گذاران ارائه شده است.

این نمایندگان آمریکایی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس در خصوص حزب‌الله لبنان، اعلام کرده‌اند که تا کنون تنها بخش نظامی این گروه در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار گرفته وشاخه سیاسی آن مشمول این امر نشده است. این قانون‌گذاران با اعلام این‌که هیچ تمایزی میان شاخه‌های سیاسی و نظامی حزب‌الله قایل نیستند، از اتحادیه اروپا خواسته‌اند کلیت این گروه را در فهرست سازمان‌های تحریم‌شده خود قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز