خبرگزاری کار ایران

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل:

شورای امنیت برای بررسی غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران، نشست فوری برگزار کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۵۱۷

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت برای بررسی تصمیم ایران در خصوص غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم شد.

به گزارش ایلنا، «گیلاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت برای بررسی تصمیم ایران در خصوص غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم شد.

وی در نامه‌ای خطاب به رئیس دوره‌ای شورای امنیت، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، آن را تهدیدی برای ثبات منطقه و تمامی جهان خواند.

در همین حال، پایگاه خبری «اکسیوس» گزارش داد که احتمال می‌رود «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی  نماینده ویژه‌ای برای گفت‌وگو با ایالات متحده در مورد ایران منصوب کند.

بر اساس این گزارش، منابعی در دفتر نتانیاهو اعلام کردند که وی در حال تعیین نماینده ویژه‌ای در واشنگتن است تا درباره برنامه هسته‌ای ایران با دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا گفت‌وگو کند.

بر اساس داده‌های موجود، «ران درمر» سفیر فعلی رژیم صهیونیستی در ایالات متحده و «یوسی کوهن» رئیس فعلی سرویس جاسوسی این رژیم (موساد) می‌توانند برای پست جدید درخواست دهند. این نماینده ویژه مجاز به انجام مذاکرات از طرف نخست‌وزیر اسرائیل خواهد بود.

نتانیاهو همچنین در تلاش است تا یک تیم تشکیل دهد که مسئول «تهیه استراتژی جلب مشارکت دولت بایدن در پرونده هسته‌ای ایران» باشد.

بنا بر اعلام اکسیوس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی احتمالاً از هر دو پروژه برای بحث در مورد برنامه هسته‌ای ایران با تیم جدید کاخ سفید استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز