خبرگزاری کار ایران

زندگی متفاوت با محصولات فروشگاه اینترنتی کیهان

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۵۶۳

فروشگاه اینترنتی کیهان یکی از فروشگاه‌هایی است که خرید از آن به صرفه هست و دارای قیمت مناسب و محصولات با تولید کاملا ایرانی و خاص می‌باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار است. این فروشگاه اینترنتی وسایل موردنیاز جامعه را با هدف ایجاد خریدی راحت‌تر و با صرفه‌تر شروع کرده است و خیلی زود توانسته جایگاه بهترین در بین کسب و کارهای اینترنتی داشته باشد. از ویژگی های مهم دیگر فروشگاه اینترنتی کیهان، بصورت تخصصی در زمینه ارائه کد تخفیف کسب و کار های اینترنتی با هدف ترویج خرید با کمترین هزینه بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده است.

داستان تاسیس فروشگاه اینترنتی کیهان

داستان مجموعه کیهان ایده پردازی، نوآوری، خلاقیت و ارایه راهکارهای نوین، با شعار متفاوت زندگی کردن است. ما ایده ها را به عمل تبدیل می کنیم. سادگی، زیبایی، دقت، کیفیت و سرعت عمل برای ما مهم است. ما ازتمام امکانات و ابزارهای موجود برای گسترش و پیشرفت  استفاده می کنیم. برای خلق محصولات و خدمات با کیفیت، همیشه به روز هستیم و با سعی و تلاش‌ از عالی ترین مواد اولیه بهره می بریم. اگربه فکر و یا ایده جدیدی برسیم ( تولید یا خدمات) آن را با دقت و با سرعت بررسی کرده، مشورت می کنیم و نمونه آنرا می سازیم. دوباره بررسی می کنیم و در صورت تایید نهایی، اقدام به ثبت، ساخت و ارایه آن می نماییم. 

ما کارها را به گونه ای متفاوت انجام می دهیم. 

برای مجموعه کیهان باعث افتخار است که تا کنون ایده های مختلفی را در برخی از شرکتهای بزرگ، سازمانها و اداره های دولتی، با پیروزی اجرا کرده ایم. برای کیهان، دوستی و ارتباط با شما، از کسب درآمد بسیار ارزشمند تر است و پول اولویت اصلی ما نیست. مجموعه کیهان دارای افتخارات و مدارک بین المللی iso 90001 , 10002 10004  می باشد.

ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی کیهان نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی در حوزه خود :

  • فروشگاه اینترنتی کیهان دارای 3 محصول ویژه تماما ایرانی و با ساخت داخل  می باشد وب سایت این مجموعه به ادرس hrkeyhan.com می باشد و میتوانید از این وب سایت با محصولات ویژه دیدن فرمایید.
  • تمامی محصولات کیهان دارای بهترین کیفیت و بالاترین رضایت مشتری می باشد
  • محصولات کیهان دارای گارانتی 9 ماه تعویض و 36 ماه خدمات پس از فروش می باشد که شاید تو هیچ فروشگاه اینترنتی در ایران چنین خدماتی را مشاهده نفرمایید.
  • معرفی دقیق محصولات ارائه شده
  • پیگیری تمامی سفارشات از طریق پنل کاربری و پشتیبانی وب سایت
  • ارائه مقالات مفید و جذاب
  •  ارسال رایگان برای سفارش های تهران
  • امکان مرجوع کردن یا تعویض کالا برای کل کشور
  • قیمت مناسب و منصفانه و در بسیاری مواقع ارزان‌تر از باقی مراکز فروش
  • ارائه پیشنهادات و تخفیفات ویژه روزانه و مناسبتی 

محصولات مهم فروشگاه اینترنتی کیهان

دستگیره حمل بار

زندگی متفاوت با محصولات فروشگاه اینترنتی کیهان

  1. دستگیره حمل بار، کلیه بسته ها و کیسه های خرید و بارهای روزانه شمارا، یک‌جا جمع نموده ، از ریختن آنها جلوگیری نموده و حمل آنها را آسان می نماید. دستگیره حمل بار، فشارهای وارد شده به انگشتان، مچ، ساعد، آرنج، بازو، کتف و شانه را در هنگام حمل خریدها و بارهای روزانه برطرف می نماید.
  2. دستگیره حمل بار علامت تجاری، بسته بندی، محصول و کلیه طرح ها، در اداره ثبت طرح و مالکیت صنعتی کشور به ثبت رسیده است. بنابراین هر گونه کپی برداری، تقلید و یا مشابه سازی ، غیر قانونی بوده و پیگیر قانونی داشته و کلیه حقوق ان متعلق به کیهان می باشد.
  3. طراحی و تولید این محصول در داخل کشور انجام شده و با افتخار ساخت ایران است. خواهشمند است در خرید خود دقت فرموده و از فروشگاه‌هایی که در سایت کیهان به عنوان نماینده فروش، معرفی شده اند خرید فرمائید. کیهان در برابر محصولات مشابه و غیر اصلی هیچگونه مسئولیتی ندارد.

ویژگیهای دستگیره حمل بار:

۱-  سبک۳۷ گرم

۲-  به راحتی در جیب جا می شود – اندازه تلفن همراه.

۳- قابل شستشو.

۴- مقاوم.

۵-  انعطاف پذیری زیاد.

۶- تهیه شده ازمواد اولیه و با کیفیت.

۷-  سازگار با اندام انسان و محیط زیست – قابل بازگشت به طبیعت

۸- طراحی وساخته شده درایران.

۹- دارای کد ملی کالا( ایران کد) و بارکد رسمی بین المللی GS1.

۱۰- خدمات پس ازفروش. گارانتی و وارانتی

۱۱-  برند،محصولات وبسته بندی ها دارای گواهی ثبت یوده و هر گونه شبیه سازی و کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

کیف هدفون و هندزفری

زندگی متفاوت با محصولات فروشگاه اینترنتی کیهان

  1. مهمترین قابلیت این کیف هندزفری و کیف هدفون نسبت به محصولات مشابه، استفاده از چرم کاملا طبیعی و طاقه است نه کناره های چرم مصرف شده و کارکرده.
  2. این محصول چرمی علاوه بر زیبایی، با بدن انسان و طبیعت کاملا سازگار است(‌ضد حساسیت). چرم طبیعی به غیر از آب در برابر بسیاری از عوامل دیگر مانند: کشش، فشار، ضربه و حشرات موذی بسیار مقاوم است، حتی گرما.
  3. بسیار سبک، بادوام و مناسب برای استفاده در انواع هدفون و هندزفری (کوچک و بزرگ) ساخته شده است.
  4. هر زمان که کار ما با هدفون یا هندزفری تمام شد، می توانیم به راحتی برای جمع کردن آنها از این کیف استفاده کنیم.
  5. این محصول علاوه بر افزایش بسیار زیاد طول عمر انواع هدفون و هندزفری، باعث جلوگیری از گره خوردن و تاب خوردن سیم آنها میشود. علاوه بر این، محیط پیرامون ما را هم بسیار مرتب، منظم و زیبا می کند.  
  6. برای استفاده کافی است هدفون یا هندزفری را به دور کیف بچرخوانیم و در آخر با کمی فشار، دکمه را ببندیم. با استفاده از این کیف، هر زمان که بخواهیم از هدفون یا هندزفری استفاده کنیم، نیازی به باز کردن گره ها و پیچ و تابهای سیم آنها نبوده و به راحتی و با سرعت می توان از آنها استفاده کرد.
  7. این محصول حاصل ایده پردازی و نوآوری مجموعه کیهان است. کیفیت بالا، خدمات خوب، حفظ محیط زیست و سلامت انسان، از عمده اهداف مجموعه ما است. از این رو کلیه فرآیند طراحی و ساخت در کیهان انجام می شود و کاملا ساخت ایران است. از محصولات ما با اطمینان استفاده کنید و لذت ببرید :)
  8. با استفاده از کیف هدفون چرمی می توانید از تـاب و گره خـوردن هدفون خود به راحتی جلوگیری نمایید. نظم دادن به کیف، جیب،کمد و محیط اطراف، کمک به افـزایش طـول عمـر هندزفری و انواع هدفون، جلوگیری از پیچ و تاب وگره خوردن سیم ها بعد از هر بار استفاده، ساخته شده از چـرم کاملا طبیعی ایـرانی، دوام، استحکام و کیفیت خیلی خوب، طول عمر زیاد و رعایت کلیه مواردی که می تواند استفاده را آسانتر و راحت تر نماید.

سیم جمع کن ( کی فون ) کیهان

بند سیم جمع کن محصولی است برای جمع آوری و مرتب کردن انواع سیم و کابل ( خانگی-تجاری-صنعتی)  در اندازه های مختلف، نظم دادن به کمد، پشت تلویزیون و محیط اطراف، جمع کردن سیم و کابل وسایل برقی مانند : کابل های USB، شارژرها، اتو و سشوار به آسانی و سریع، کمک به افزایش طول عمر انواع سیم و کابل، جلوگیری از پیچ و تاب و گره خوردن سیمها بعد از هر بار استفاده، جلوگیری از شکستگی های داخلی و قطع شدن سیم ها، با متصل کردن دو یا چند بند می توان اندازه آنها را بزرگتر کرده و استفاده نمود، تهیه شده از چرم کاملا طبیعی ایرانی، دوام، استحکام و کیفیت خیلی خوب، طول عمر زیاد و رعایت کلیه مواردی که می تواند استفاده را آسانتر و راحت تر نماید.

  1. مهمترین قابلیت این محصول نسبت به محصولات مشابه، استفاده از چرم کاملا طبیعی و طاقه است نه کناره های چرم مصرف شده و کارکرده.
  2.  این محصول چرمی علاوه بر زیبایی، با بدن انسان و طبیعت کاملا سازگار است(‌ضد حساسیت). چرم طبیعی به غیر از آب در برابر بسیاری از عوامل دیگر مانند: کشش، فشار، ضربه و حشرات موذی بسیار مقاوم است، حتی گرما.
  3. بسیار سبک و بادوام، در سه اندازه مختلف، مناسب برای استفاده درخانه، دفتر کار، مغازه و حتی کارخانه ها، ساخته شده است.
  4. برای جمع کردن سیم شارژر، کابل USB ، هندز فری، سشوار، اتو، تلویزیون و کلیه وسایل سیم دار بسیار مفید و کارآمد است.
  5. هرزمان که کار ما با وسایل سیم دار تمام شد، می توانیم به راحتی برای جمع کردن سیم از آنها استفاده کنیم.
  6. این محصول علاوه برافزایش طول عمرکلیه وسایل برقی سیم دار، محیط پیرامون ما را هم بسیار مرتب، منظم و زیبا میکند.
  7. برای استفاده کافی است بند متناسب با حجم سیم را انتخاب کرده (از بین سه اندازه)، با یک حرکت به دور سیم بپیچید و با کمی فشار، دکمه را ببندید. اگر حجم سیم شما زیاد بود می توانید دو بند را به هم متصل کنید. با این کار طول آن افزایش می یابد.

ارتباط با مجموعه کیهان

برای ارتباط با مجموعه کیهان و خرید محصولات ویژه  می توانید با شماره های ۰۲۱۲۶۳۱۸۶۱۶ -  ۰۹۱۲۹۳۰۳۸۰۷ و یا با مراجعه به وب سایت hrkeyhan.com  و همچنین پیج اینستاگرام این مجموعه به ادرس hrkeyhan سفارشات خود را به صورت آنلاین و دایرکت ثبت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز