خبرگزاری کار ایران

مجتبی میرمبینی و محمد قهرمانی از نقش پررنگ دستگاه‌های نظافت صنعتی در از بین بردن رد کرونا از سطوح می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۳۲۱

مهندس مجتبی مبینی و مهندس محمد قهرمانی از حرفه‌ای‌ترین مشاوران و کارشناسان فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی با ۱۵ سال سابقه کاری مفید در این زمینه هستند و این روزها از طریق شرکت نوین پاک انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون زمین شوی صنعتی، کف شوی صنعتی، انواع اسکرابر و... را در بازار عرضه می‌کنند و بر این باورند که به کمک دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌توان در فضاهای مختلف، آلودگی‌های ناشی از ویروس کرونا را از سطوح مختلف پاک کرد.

مهندس مجتبی مبینی و مهندس محمد قهرمانی از حرفه‌ای‌ترین مشاوران و کارشناسان فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی با ۱۵ سال سابقه کاری مفید در این زمینه هستند و این روزها از طریق شرکت نوین پاک انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون زمین شوی صنعتی، کف شوی صنعتی، انواع اسکرابر و... را در بازار عرضه می‌کنند و بر این باورند که به کمک دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌توان در فضاهای مختلف، آلودگی‌های ناشی از ویروس کرونا را از سطوح مختلف پاک کرد. به همین خاطر پای صحبت این دو مهندس باتجربه نشستیم تا از تجربیات آنها درباره انواع کف شوی صنعتی بهره برده و سوالاتی که پاسخ آنها می‌تواند برای شما نیز مهم باشد را با آنها مطرح کنیم.

  • جناب مهندس میرمبینی با توجه به اینکه نظافت سطوح مختلف در دوران کرونا اهمیت ویژه‌ای دارد و ممکن است آلودگی از طریق تماس دست با سطوح مختلف به راحتی به بدن انسان‌ها وارد شود، آیا فکر می‌کنید دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌توانند بهتر و دقیق‌تر از پرسنل خدماتی به نظافت سطوح بپردازند و آیا می‌توان گفت که در این زمینه نتیجه کار دستگاه از انسان بهتر است؟

در حال حاضر که دنیا درگیر ویروس کرونا شده است، واقعاً همه بخش‌های جامعه در تلاش برای از بین بردن آن هستند و از همه بیشتر تلاش پرستاران و پزشکان که از روزهای اول شیوع این بیماری پای کار آمدند به چشم می‌آید. در این میان افرادی که بدون کوچک‌ترین چشم داشتی در سکوت کار می‌کنند، چه خوب است تلاش و غیرت نیروی خدماتی چه در مراکز درمانی و چه در سازمان‌ها وکارخانجات را فراموش نکنیم. این عزیزان با از خودگذشتگی که از خودشان نشان  دادند لایق نماد مدافعان حقیقی سلامت هستند و فی الواقع این عزیزان حتی در خیلی  فضاها به جز مراکز درمانی مثل کارخانجات، ادارجات، سازمان‌ها و... در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.

شما در نظر بگیرید طبق تحقیقات صورت گرفته به دلیل چسبندگی این ویروس به کف کفش، انتقال ویروس از طریق کفش بر روی کف فضا صورت می‌گیرد، از این رو استفاده از روش سنتی نظافتی در تمامی کشورها ممنوع شده است. زیرا اولاً با نظافت از طریق تی آلودگی از فضایی به فضایی دیگر منتقل می‌شود،  زیرا آلودگی برداشته نمی‌شود و فقط روی سطح به محلی دیگر منتقل می‌شود. ثانیاً نیروی خدمات با توجه به اینکه در تماس مستقیم با آلودگی تی و سطل آب قرار می‌گیرند بیشترین خطر ابتلا به این ویروس را دارند.

همینطور برای نظافت دیوارها، آسانسورها، مبلمان، میزها و... نیروی خدمات ناخواسته در معرض آلودگی قرار می‌گیرند. به همین خاطر جواب سوال شما مثبت است، چون دستگاه‌های متفاوت نظافت صنعتی همچون انواع اسکرابر، انواع کف شوی صنعتی و...، فقط نیاز به هدایت شدن توسط راننده یا پرسنل خدماتی دارند و نیروی خدماتی لازم نیست همچون روش‌های سنتی سطحی را لمس کند و یا برای تخلیه آب کثیف ایجاد شده در معرض خطر قرار بگیرد زیرا در دستگاه‌های زمین شوی صنعتی آب کثیف از طریق لوله خرطومی تخلیه و بدون دخالت دست صورت می‌گیرد. به همین خاطر موقع استفاده از اسکرابر یا زمین‌شوی صنعتی نیروی خدماتی در امن‌ترین حالت در مقابله با خطر به این ویروس قرار می‌گیرد.

همینطور در خصوص بخارشوی صنعتی که بر خلاف روش سنتی، برای کار با آن نیروی خدماتی دیگر به دستمال و یا چنین وسایلی نیازی ندارد و تنها با گرفتن یک نازل عمل ضدعفونی، بخاردهی و مکش صورت می‌گیرد و اپراتور می‌تواند این اعمال را با فاصله‌ی یک الی دومتری از سطح انجام دهد که یقینا همسو با پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده است.

  • پس با این وجود در حال حاضر که دغدغه جهانی رعایت نظافت بیشتر و رفع آلودگی ویروس کرونا از محل‌های پرتردد است، می‌توانیم با اطمینان خاطر روی کمک اصولی دستگاه‌های نظافت صنعتی حساب کنیم. درست است؟

قطعاً همینطور است. برای اینکه بهتر متوجه شوید طرز استفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی را برای شما توضیح می‌دهم. برای کار با اسکرابر، اول اپراتور دستگاه مخزن آب تمیز را پر می‌کند و مقدار مورد نیازی از مواد شوینده و مواد ضدعفونی‌کننده به آب تمیز اضافه می‌کنند و در فضای مورد نظر شروع به کار می‌کنند. به این شکل که اپراتور فقط با فشردن یک کلید دستگاه را روشن و آماده به کار می‌کند و زمین شوی صنعتی یا اسکرابر را در جهت‌های مختلف هدایت می‌کند.

نه نیازی به تماس با آلودگی است و نه نیاز به استفاده از نیروی بدنی، چون دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی خودش رو به جلو می‌رود و اپراتور تنها وظیفه هدایت آن را دارد. همینطور مزیت استفاده از بخارشوی صنعتی که قبل‌تر هم عرض کردم، این است که در هنگام استفاده از این دستگاه، اپراتور با در دست داشتن نازل دستگاه از فاصله یک الی دو متری می‌تواند مواد شوینده و مواد ضدعفونی‌کننده را اسپری نماید و بخار را به سطح، جت کند و همینطور جرم آلودگی ایجاد شده را مکش کند.

اما در روش سنتی اپراتور به اجبار با دستمال تنظیف و یک اسپری به جنگ آلودگی و ویروس می‌رود که چون مستقیماً در ارتباط با آن سطح است در دروان کرونا برای او خطر بالایی دارد. مزیت مذکور در مورد دستگاه‌های کف شوی صنعتی، زمین شوی صنعتی و دیگر دستگاه‌های نظافت صنعتی مانند موکت شوی، مکنده‌های آب و خاک، واترجت‌های صنعتی و سوییپر هم صدق می‌کند و استفاده از آنها موجب ایمنی و سلامتی بیشتر پرسنل نظافتی در دوران کرونا می‌شود.

  • دستگاه‌های نظافت صنعتی برای پاکسازی و ضدعفونی کردن چه نوع فضاهایی قابل استفاده هستند؟

من می توانم با اطمینان بگویم مجموعه نوین پاک می‌تواند تقریباً برای سطح کف هر فضایی یک دستگاه اسکرابر، کف شوی صنعتی و زمین‌ شوی صنعتی مناسب با کارایی بالا را ارائه دهد و همچنین برای نظافت دیگر سطوح با بهترین دستگاه‌های بخارشوی، واترجت، موکت‌شوی، سوییپر، مکنده آب و خاک، پولیشر، شیشه‌شوی و... را پیشنهاد کند. برای مثال ما برای مراکز درمانی نازل‌هایی برای بخارشوی داریم که می‌تواند تمامی تجهیزات پزشکی، اتاق عمل، اتاق‌های بیمار و... را به بهترین شکل و استانداردترین حالت ممکن نظافت و ضدعفونی کند.

ما حاضر هستیم با نمونه‌برداری و آزمایش از هر فضایی قبل و بعد از نظافت با دستگاه‌های نظافت صنعتی اثبات کنیم این تجهیزات از چه کارایی و کیفیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند. البته این آزمایش قبلا صورت گرفته و مورد تایید مراجع بهداشتی قرار گرفته‌ است.

  • جناب آقای قهرمانی، شما هم با صحبت‌های آقای میرمبینی موافقید؟ بنا بر تجربه شما هم در این شرایط حساس، استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌تواند بهتر از نیروی انسانی موجب پاکیزگی سطوح شود؟ و آیا منطقی هست که شرکت‌ها و صنایع برای پاک کردن سطوح از ویروس کرونا بابت تهیه این دستگاه‌ها هزینه کنند؟

قطعاً بنده با نظرات مهندس میرمبینی موافق هستم زیرا تمامی این فرمایشات را در عمل دیده‌ایم و با بسیاری از پرسنل خدماتی که تجربه کار با این دستگاه‌ها را کسب کرده‌اند صحبت کرده‌ایم. ببینید حتی قبل از شیوع بیماری کرونا هم بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌ها و مراکز خدمات درمانی به این نتیجه رسیده بودند که چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ اقتصادی استفاده از انواع اسکرابر، زمین شوی صنعتی یا کف شوی صنعتی مقرون به صرفه است. به همین خاطر است که ما چند هزار مشتری فعال در سراسر کشور داریم و همین امر فرمایشات جناب میرمبینی را تایید می‌کند.

در حال حاضر که ویروس کرونا به چالش اساسی برای تمامی کشورها تبدیل شده است وهمه به دنبال راه حلی اصولی و استاندارد و از همه مهم‌تر  ایمن برای نیروی خدمات و افراد حاضر در مجموعه‌شان هستند، این تجهیزات نظافتی نظیر انواع اسکرابر و کف شوی صنعتی مورد اقبال زیادی واقع شده و کارایی آن نیز اثبات شده است.

البته چه در روش سنتی و چه در روش صنعتی نظافت، این نیروی انسانی است که زحمت این کار می‌کشد، ولی پس از پیشرفت در صنعت و تکنولوژی انسان همواره به دنبال این است که بهترین کارایی را با کمترین اتلاف انرژی نیروی انسانی خود داشته باشد.

از این رو استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی و دستگاه‌هایی مثل اسکرابر و زمین شوی صنعتی در کنار به ارمغان آوردن پاکیزگی استاندارد و مطمئن می‌تواند کمترین اتلاف انرژی انسانی و زمان را نیز داشته باشد و از این رو پرسنل خدماتی نیز می‌تواند به بهترین شکل زمان و انرژی خود را برنامه‌ریزی کند و همینطور دیگر از درگیری با بیماری‌هایی مثل کمردرد، دست درد، کوفتگی بدن و... در امان خواهد بود. در همین راستا کارفرما و صاحب مشاغل نیز می توانند بیشترین کارایی و مفیدترین زمان بندی را برای پرسنل خود ایجاد نمایند.

  • پس در واقع استفاده از این دستگاه‌ها محدود به دوره کرونا نیست و هر مجموعه‌ای که دغدغه نظافت حرفه‌ای و اصولی داشته باشد می‌تواند از انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی مثل کف شوی صنعتی اسکرابر و... استفاده کند. احتمالاً مجموعه‌های متعددی هم در این زمینه از تجربه‌های شما برای تهیه دستگاه‌های مختلف استفاده کرده‌اند.

بله همینطور است ما افتخار این را داشته‌ایم که  تعداد مشتریان خود را را چهار رقمی کنیم و این مساله قطعاً نیازمند زیرساخت مطمئن و برنامه‌ریزی مدون و اصولی است. 

ما در نوین پاک افتخار این را داشته‌ایم که  تقریباً با تمامی صنوف همکاری داشته‌ایم و در مراکز درمانی، کارخانجات، ارگان‌ها، مجتمع‌های تجاری، شرکت‌های بزرگ پیمانکاری و حتی ساختمان‌های مسکونی و مشتریان خانگی انواع دستگاه‌های نظافتی اسکرابر، زمین‌ شوی صنعتی و کف شوی صنعتی را برای مشتریان خود ارائه کنیم. وقتی شما با چنین طیف گسترده‌ای از مشتریان مواجه هستید باید همواره خود را به روز نگه دارید و راه حلی برای رفع نیاز مشتری خود داشته باشید. ما برای آنکه بتوانیم نیاز مشتری را  درک کنیم و برای رفع آن چاره‌ای داشته باشیم بسیار فکر و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

از این رو ابتدا طی تماس با مشتری سوالاتی از چگونگی فضا، متراژ، متریال مورد استفاده و... می‌پرسیم و با توجه به پیشنهاد مشتری و مشاوره‌های ما دستگاه‌هایی مثل اسکرابر، زمین شوی صنعتی، کف شوی صنعتی و... به محل مشتری برده می‌شود و ما این امکان را به مشتری می‌دهیم که در فضای خودش با دستگاه کارکند و از اینکه دستگاه پیشنهادی مناسب است و قابلیت رفع آلودگی را دارد و می‌تواند فضایی تمیزتر و دلچسب‌تر برای او ایجاد کند، مطمئن شود.

من فکر می‌کنم این حالت حرفه‌ای‌ترین و مناسب‌ترین نوع برای هر مشتری، چه از نوع مراکز درمانی، چه سازمان‌ها و چه پیمانکاران و حتی مراکز تجاری و فضاهای مسکونی باشد.

تمام مشتریان برای ما محترم هستند ولی من در اینجا می‌خواهم چند مجموعه را نام ببرم که به ما اطمینان کرده و دستگاه‌های نظافت صنعتی خود را از ما تهیه کده‌اند.

نهاد ریاست جمهوری، سازمان صدا و سیما، هواپیمایی‌هایی چون ماهان، تابان، هما، و کارخانجات بزرگی چون میهن، کاله، پاک، زرماکارون، بهشهر، و ارگان‌های مهمی مانند راه آهن، سازمان بورس ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، شرکت ارتباط و زیرساخت، سازمان تامین اجتماعی، وزارت نفت و مجتمع‌های تجاری بزرگی همچون میلاد نور، مجتمع قصر بلور، اوپال، پاساژ قائم و... این دسته مشتریان عزیز ما هستند که از همین طریق نیز از این بزرگان جهت اطمینان به مجموعه نوین پاک تشکر می‌کنم.

  • احتمالاً با توضیحات شما سوالات بسیاری در ذهن خواننده‌های ما درباره استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی در فضاهای مد نظرشان ایجاد شده است. می‌توانید به این عزیزان روشی درباره انتخاب و شناسایی بهترین دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون زمین شوی صنعتی اسکرابر معرفی کنید؟

خوشبختانه به خاطر تنوع بالای ماشین آلات نظافت صنعتی، بر اساس نوع و متراژ فضای مد نظر هر یک از دوستان عزیز، مدل‌های متنوعی از دستگاه‌های نظافت صنعتی در بازار موجود است که هر یک ویژگی‌ها و مزیت خاص خود را دارند. به خاطر تنوع بالای این دستگاه‌ها، انتخاب بهترین دستگاه برای هر کاربرد کاری تخصصی محسوب می‌شود که خوشبختانه ما با تجربه طولانی خود در این زمینه تخصص این کار را کسب کرده‌ایم.

به همین خاطر شرایطی را ایجاد کرده‌ایم که در شرکت نوین پاک همه روزه پاسخگوی سوالات دوستان عزیز در این زمینه باشیم.  کافیست برای کسب اطلاعات و مشاوره با یکی از شماره تلفن‌‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۳۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ تماس حاصل کنید تا من و دیگر همکارانم بتوانیم بسته به سوال و نیاز شما، بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

ما همه روزه در شرکت نوین پاک به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ نیز حضور داریم و می‌توانیم به صورت حضوری نیز به عزیزان مشاوره رایگان ارائه دهیم. در وبسایت شرکت نوین پاک به آدرس www.novinpak.com نیز انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی به تفصیل معرفی شده‌اند و عکس و ویژگی‌های هر یک درج شده است تا عزیزانی که خارج از تهران زندگی می‌کنند هم بتوانند اطلاعات اولیه مورد نیازشان را در هر ساعت از شبانه‌روز کسب کنند. به امید اینکه تلاش و تخصص مجموعه نوین پاک بتواند در ایام کرونا بیش از پیش برای هموطنان عزیزمان مفید باشد.

عکاس: رامتین زمانوند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز