خبرگزاری کار ایران

جادوی خرید رپورتاژ آگهی در نبرد بک لینک‌ها و سئو سایت

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۵۶۱

حاکمیت بلامنازع بک لینک در سئو، باعث تولد مقوله‌ی خرید رپورتاژ آگهی شده است. این روش زیرکانه که الگوریتم‌های گوگل را به زانو درآورده و حکم خرید بک لینک قوی را دارد، ستاره‌هایی بر شانه خود ردیف کرده و جایگاه شامخی در سئو سایت دارد.

حاکمیت بلامنازع بک لینک در سئو، باعث تولد مقوله‌ی خرید رپورتاژ آگهی شده است. این روش زیرکانه که الگوریتم‌های گوگل را به زانو درآورده و حکم خرید بک لینک قوی را دارد، ستاره‌هایی بر شانه خود ردیف کرده و جایگاه شامخی در سئو سایت دارد.

همین منزلت باعث شده است که وب‌سایت الکسا، رپورتاژ آگهی را به عنوان بهترین نوع بک لینک معرفی کند و مخاطبان خود را ترغیب نماید که بدین وسیله سئو سایت خود را بهبود دهند. این توصیه اصلا بی‌راه نبوده است؛ چرا که اگر گشتی در گوگل بزنید، رپورتاژهایی را می‌بینید که چندین سال قبل درج شده‌اند و هنوز هم به صاحبان خود ترافیک طبیعی پیشکش می‌کنند. قصد داریم به جنبه‌های مختلف خرید رپورتاژ آگهی عمیق‌تر بنگریم و از جادوی رپورتاژ آگهی در سئو سایت و صدالبته قیمت رپورتاژ آگهی سخن بگوییم.

قدم بر شانه‌های رپورتاژ آگهی

وقتی تصمیم به خرید رپورتاژ آگهی می‌گیرید، روی پلی حرکت می‌کنید که پیشینیان ساخته‌اند و آجرهای آن، به درازای تاریخ رسانه قدمت دارند. رپورتاژ آگهی روش تازه‌ای برای تبلیغات نیست. از سال 1915 میلادی، چنین شیوه‌ای در مجلات و روزنامه‌ها آغاز شد و کم‌کم به سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی راه یافت. امروزه بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی در جهان، به همین اسلوب درآمدزایی می‌کنند. بنابراین شما با خرید رپورتاژ آگهی بر شانه‌های اسلاف خود قدم می‌گذارید و از مزیت‌های آن در سئو سایت بهره‌مند می‌شوید.

موسسه تحقیقاتی نیِلسن (NMR) که در زمینه‌ی پیمایش مخاطبان رسانه‌ها فعالیت می‌کند، در آماری که برای رپورتاژ آگهی گردآوری کرده، آمار جالبی به دست آورده است. حدود 76 درصد جامعه‌ی آماری، محتوای رپورتاژ آگهی را جالبِ توجه ارزیابی کرده بودند و 66 درصد، آن را یک مقاله‌ی عادی و عاری از تبلیغ تصور می‌کردند. اگر این آمار خیره‌کننده برای خرید رپورتاژ آگهی کافی نیست، باید بگوییم که طبق همین تحقیق موسسه نیلسن (Nielsen) خوانندگان همان مقدار زمانی را که برای خواندن یک مطلب خبرگزاری‌ها صرف می‌کنند، برای مطالعه‌ی رپورتاژ آگهی نیز اختصاص می‌دهند.

این آمار ثابت می‌کند که وقتی هزینه رپورتاژ آگهی را پرداخت کردید و رپرتاژ در سایت مورد نظر درج شد، آن رپورتاژ نه تنها به منزله‌ی خرید بک لینک دائمی است، بلکه مخاطبانی را برای شما جذب می‌کند که با حوصله و اشتیاق، محتوای رپورتاژ آگهی را می‌خوانند و با خدمات وب‌سایت شما آشنا می‌شوند.

مصاف قیمت رپورتاژ آگهی با بک لینک ارزان

شاید برخی تصور کنند قیمت رپورتاژ آگهی به‌صرفه نیست و خرید ده‌ها بک لینک ارزان در مقایسه با دو-سه لینک موجود در رپورتاژ، تاکتیک بهتری است. همین جا باید خط بطلانی بر این تصور بکشیم و کفه‌ی ترازو را به نفع هزینه رپورتاژ آگهی سنگین کنیم. کیفیت بک‌لینکی که در رپورتاژ آگهی قرار داده می‌شود، صدها برابر بهتر از چند بک لینک ارزان است که در سایت‌های بی‌نام‌ونشان و بعضا اسپم درج می‌گردد. بنابراین باید قیمت رپورتاژ آگهی را با خرید بک لینک قوی مقایسه کنید و قیاس با بک لینک ارزان، یک قیاس مع‌الفارق است.

علاوه بر تصویر شدن رپورتاژ آگهی به عنوان خرید بک لینک قوی، اگر محتوای رپورتاژ آگهی به خوبی نوشته شود، در نتایج جست‌وجوی گوگل رتبه خوبی می‌گیرد. این مسئله باعث می‌شود که نرخ CTR که مربوط به تعداد کلیک‌ها است، مقدار قابل توجهی باشد. بنابراین فارغ از بحث قیمت رپورتاژ آگهی، این روش در سئو از دو جبهه به پیروزی شما کمک می‌کند. یکی همان ایفای نقش به عنوان خرید بک لینک تضمینی دائمی و قوی است و دیگری، دریافت ترافیک طبیعی برای وب‌سایت شما.

سنگری امن با خرید رپورتاژ آگهی

حالا که پذیرفتیم هزینه رپورتاژ آگهی به نسبت بازدهی آن در سئو سایت، مناسب است باید به اعتمادی هم که جلب می‌کند، اشاره کنیم.

امروزه مردم آگاهی بیشتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی دارند و بسیاری از مدل‌های بازاریابی، به دلیل همین عدم استقبال مردم تقریبا منسوخ شده‌اند. حالا مردم مطالبی را دنبال می‌کنند که چیزی به آن‌ها یاد دهد یا حداقل در حیطه‌ی موضوعات مورد علاقه‌ی آن‌ها باشد. در این وضعیت، وقتی یک برند تلاش می‌کند که به واسطه‌ی خرید رپورتاژ آگهی، اطلاعاتی به مخاطب خود ارائه دهد و محصولات و خدمات خود را معرفی کند، با واکنش مثبت از طرف جامعه‌ی هدف خود مواجه می‌شود؛ چرا که رپورتاژ آگهی کمترین شباهت را به تبلیغ مستقیم دارد و بیشتر در قالب مقاله و گزارش بازتاب داده می‌شود. شما با خرید رپورتاژ آگهی، یکی از سوالات متداول در کسب‌وکار خود را هدف می‌گیرید و برای آن تولید محتوا می‌کنید. در بین این محتوا، لینک‌های قوی و طبیعی درج می‌شود که کاملا مرتبط به حوزه‌ی کاری شماست. گوگل چنین بک لینکی را به عنوان یک بک لینک معتبر شناسایی می‌کند و قصه با بهبود رتبه سایت شما در گوگل به پایان خوش خود می‌‌رسد.

با توجه به این مکانیسم، خرید رپورتاژ آگهی به عنوان یک سنگر امن در سئو ترسیم می‌شود و هیچ سئوکاری را نمی‌توانید بیابید که از تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت برای شما سخن نگوید. پس همیشه هزینه رپورتاژ آگهی را کنار بگذارید و هیچ‌گاه آن را از تاکتیک‌های سئو سایت خود حذف نکنید.

جادوی خرید رپورتاژ آگهی در نبرد بک لینک‌ها و سئو سایت

سئو سایت روی تردمیل

فراموش نکنید که وقتی شما از قدرت خرید رپورتاژ آگهی در سئو سایت خبر دارید، رقبای شما هم به جادوی این نوع بک لینک قوی آگاهی دارند. پس خرید رپورتاژ آگهی برای سئو سایت مقوله‌ای نیست که یک بار برای همیشه انجام شود و به نقطه‌ی پایان برسد. همیشه باید در بودجه‌ی سئو، ردیفی را برای هزینه رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید و طبق استراتژی بازاریابی خود، در زمان‌های مشخص اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنید.

با الگوریتم‌ها و ابزارهای سئو بیشتر آشنا شوید و به جمع حرفه ای‌ها بپیوندید(سئو چیست؟): سئو

حالا که به خوبی می‌دانید سئو سایت مثل دویدن روی تردمیل است و هر لحظه سکون، به قیمت نقش بر زمین شدن و افت رتبه سایت تمام می‌شود، باید یک مرجع مطمئن برای سئو سایت خود داشته باشید تا بتوانید کارهایی از جمله خرید رپورتاژ آگهی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید و با خیال راحت بر گسترش کسب‌وکار خود تمرکز کنید. وب‌سایت سئو ارزان با علم به جایگاه رپورتاژ آگهی، مجموعه‌ای از بهترین سایت‌های درج رپرتاژ را کنار هم جمع کرده تا شما بتوانید به سادگی از بین آن‌ها انتخاب کنید و همزمان محتوای آن را هم سفارش دهید. پس همین حالا یک صفحه جدید باز کنید و به آدرس seoarzan.ir بروید.

برای تماس با متخصصین سئوارزان می‌توانید با شماره تلفن ثابت 03134415328 در تماس باشید. آنالیز رایگان سئو وب سایت از خدمات حرفه ای این مجموعه به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز