خبرگزاری کار ایران

چرا تلویزیون ایکس ویژن خاموش نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۰۵

ایکس ویژن یکی از برندهای شرکت مادیران است که در سال 1385 با تولید تلویزیون‌های هوشمند وارد بازار ایران گردید. هم اکنون این برند در بازارهای داخلی به عنوان سومین برند باکیفیت شناخته می‌شود.

ایکس ویژن یکی از برندهای شرکت مادیران است که در سال 1385 با تولید تلویزیون های هوشمند وارد بازار ایران گردید. هم اکنون این برند در بازارهای داخلی به عنوان سومین برند باکیفیت شناخته می شود. قیمت مناسب محصولات مادیران به همراه ضمانت نامه های معتبر و نمایندگی های متعدد از مهم ترین عوامل محبوبیت این برند در میان ایرانیان است.

با افزایش تحریم های امریکا علیه ایران، توجه ویژه ای به تولیدات داخلی صورت گرفته و این امر در خصوص بازار وسایل صوتی و تصویری بسیار حائز اهمیت است. این شرکت خدمات مطلوبی را در خصوص عیب یابی و رفع خرابی سیستم های ایکس ویژن ارائه نموده و سعی داشته است رضایت حداکثری کاربران و خریداران را جلب نماید. در این مقاله پس از ذکر ویژگی های فنی تلویزیون ایکس ویژن به بررسی یکی از عیوب این سیستم با عنوان خاموش نشدن تلویزیون ایکس ویژن می پردازیم. نگهداری و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کار سختی نیست پس اگر به مشکل برخوردید اصلا نگران نباشید.

مشخصات فنی تلویزیون ایکس ویژن

برخورداری از مشخصات ذیل، باعث شده است که تلویزیون ایکس ویژن به یک برند محبوب و داخلی در ایران مبدل گردد. این مشخصات عبارتند از:

  • مجهز به پنل LED با درجه کیفی +A
  • وضوح تصویر بسیار بالا (ULTRA HD 4K ( 3840x2160
  • مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند Pure Sound
  • مجهز به HDR 10 بر روی USB
  • مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن شش
  • مجهز به پردازنده چهار هسته ای CPU Quad Core
  • طراحی بسیار باریک و زیبا
  • دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
  • قابلیت پخش صدای دالبی Dolby
  • دارای قابلیت WIFI Screen Mirror و WIFI Direct
  • فرمتهای پخش ویدئو : VC1 /Motion JPEG / MPEG2 / H.256 / H.264 ( FHD ) / MPEG4 عدم ساپورت ویدئو های فشرده سازی شده با کدینگ AVC/H.264 در رزولوشن 4K
  • فرمتهای پخش موزیک :WMA / LPCM / AC3 / HE-AAC / MP3
  • فرمتهای پخش عکس: GIF / BMP / PNG / JPEG

علت خاموش نشدن تلویزیون ایکس ویژن

شاید تا به حال با انواع مختلفی از خرابی سیستم های هوشمند اعم از گوشی موبایل، کامپیوتر و یا حتی تلویزیون های هوشمند مواجه شده باشید، رفع خرابی تلویزیون ایکس ویژن کار سختی نیست فقط نیاز به یک متخصص دارد. اما قطعا خاموش نشدن تلویزیون یکی از عجیب ترین ایراداتی است که می توان به این گونه سیستم ها مرتبط دانست. در این خصوص می توان موارد ذیل را در خاموش نشدن تلویزیون دخیل دانست:

  • زمانی که با استفاده از ریموت کنترل نمی توانید تلویزیون را خاموش کنید، در ابتدا باتری های کنترل را چک کنید. احتمال قرار نگرفتن باتری ها در جای خود وجود دارد. اگر هم مدت  زمان بسیار زیادی است که باتری ها را تعویض نکرده اید، به احتمال بسیار زیاد عمر باتری ها تمام شده است.
  • ممکن است باتری ها در جای خود قرار داشته باشند و یا اینکه عمر آن ها به پایان نرسیده باشد. در این خصوص سایر دکمه های ریموت کنترل را امتحان کنید. اگر صرفا دکمه پاور و برخی دیگر از دکمه ها کار نمی کند، به احتمال بسیار زیاد، کنترل مورد نظر در معرض رطوبت و یا ضربه ناگهانی بوده است. در این خصوص ممکن است با فشار آوردن بیش از حد بر روی دکمه پاور بتوانید تلویزیون را خاموش کنید، اما این کار صرفا برای مدت زمان اندکی جوابگو خواهد بود. در هر صورت شما ملزم به تعویض کنترل و یا تعمیر آن خواهید بود.
  • اگر دکمه پاور روی تلویزیون کار نمی کند، ممکن است ایراد مربوطه به عدم تجهیز مناسب در زمان تولید و یا استفاده بیش از حد از دکمه مربوطه باز گردد.
  • در برخی از شرایط، با استفاده از ریموت کنترل و یا دکمه روی دستگاه قادر به خاموش کردن تلویزیون نیستید. در این صورت باید کابل دو شاخه تلویزیون را از پریز کشیده و برای چند ساعت به سیستم مورد نظر استراحت دهید.

نگران نباشید...

این اتفاق به ندرت رخ می دهد. اغلب افراد با چنین موضوعی در عمر هیچ کدام از تلویزیون های خود مواجه نمی شوند، با این حال در چند سال اخیر و با افزایش بکارگیری سیستم های مختلف این مسئله نیز به عنوان یکی از مسائل مربوط به تلویزیون ها بیان شده است. دو یا چند بار خاموش کردن تلویزیون با کشیدن دوشاخه از پریز برق مشکلات چندانی در عملکرد دستگاه ایجاد نمی کند، اما این کار نباید به یک عادت روزمره برای شما تبدیل شود.

رفع خرابی تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در سراسر ایران خدمات مربوط به تعمیر وسایل را ارائه می دهد. در واقع، رفع خرابی تلویزیون ایکس ویژن در زمره مهم ترین خدمات مربوط به این نمایندگی ها قرار دارد.

شما می توانید جهت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به این نمایندگی ها مراجعه نموده و پس از مطرح نمودن مشکل مربوطه، از آن ها درخواست نمایید بر طبق موارد مندرج در ضمانت نامه نسبت به تعمیر دستگاه مورد نظر اقدام نمایند.

دقت نمایید که بهره مندی از مزایای ضمانت نامه، همچون تعمیر رایگان و یا تعویض قطعه بدون پرداخت هزینه صرفا با رعایت شرایط مندرج در ضمانت نامه امکان پذیر است. بنابراین اگر در هر صورت شرایط مورد نظر و یا تنها یکی از آن ها مخدوش شده باشد امکان استفاده از خدمات ضمانت نامه به صورت رایگان وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز