خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم و سریال‌های ایرانی رایگان و قانونی جدید

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۰۶۵

دانلود فیلم و سریال در بازار سایت‌های فیلم به یک بحث رقابتی تبدیل شده تا جایی که برخی سایت‌های فیلم برای کسب بازدید بیشتر اقدام به منتشر کردن فیلم های غیرقانونی می‌کنند.

دانلود فیلم و سریال در بازار سایت های فیلم به یک بحث رقابتی تبدیل شده تا جایی که برخی سایت های فیلم برای کسب بازدید بیشتر اقدام به منتشر کردن فیلم های غیر قانونی می‌کنند. به گفته دبیر شورای عالی دانلود غیرقانونی فیلم تفاوتی با بالارفتن از دیوار مردم ندارد.

قاچاق کردن فیلم های قانونی و فیلم های در حال اکران سینما یک سرقت بزرگ فرهنگی است که ضرر و زیان های بزرگی به صنعت سینما و سازگان آثار سینمایی کرده است. عوامل فیلم و سریال ها برای ساخت فیلم سرمایه گذاری میکنند و اگر از آنها حمایت نشود شاهد تولید کمتر آثار خواهیم بود. با ظهور شبکه نمایش خانگی شاهد رونق سریال هایی بودیم که کم کم دارد جانشین سریال های ترکیه ای میشود و طیف گسترده ای از مخاطبان هر هفته سریال های ایرانی را دنبال میکنند.

دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی به صورت رایگان به یک عادت بد برای عده ی زیادی تبدیل شده است که مایلند بدون کمترین هزینه به تماشای فیلم ها بپردازند اما قضییه فقط تماشاگران فیلم نیستند چراکه کسانی هستند که با پخش غیر قانونی کاسبی پرسودی برای خود رقم میزنند و به تهیه کننده فیلم ها ضرر بزرگی وارد میکنند. سوالی که پیش می آید چرا با این وجود فرهنگسازی چه راهکاری برای این سرقت فرهنگی وجود دارد ؟ فرهنگسازی برای دانلود فیلم و سریال ها به صورت قانونی میتواند از اقدامات اولیه و مهم در این زمینه به شمار آید که بدون شک صدا و سیما باید نقش پر رنگ تری را برعهده بگیرد. مردم گاها ناخواسته وارد همچین ضرری به محصولات فرهنگی شدند که باید با آموزش درست فرهنگسازی بیشتری در زمینه فیلم و سریال های قانونی شود. خوشبختانه در چند روز اخیر نیرو انتظامی وارد این حیطه شده و با کسانی به قاچاق فیلم میپردازند به شدت برخورد خواهد کرد البته باید در نظر داشت فضای گسترده ای از ماهواره ها کانال های تلگرامی و وب سایت هایی در کشور های خارج از ایران هستند که پلیس بین الملل نیز میتواند در این زمینه وارد عمل شود.

با بسته شدن مجدد سینماهای کشور به دلیل شیوع مجدد ویروس ، مجدد فیلم ها به سینمای آنلاین روی آوردند که نیاز است بر این مسئله نظارت داشت تا جلوگیری شود از فیلم هایی که هنوز وارد اکران نشده اما نسخه غیر قانونی آنها در فضای مجازی دست به دست میشود. سینمای آنلاین که در دو سایت فیلیمو و نماوا سازماندهی میشود باید جدی تر گرفته شود و راهکارهای بهتری برای جلوگیری از پخش فیلم ها در فضای اینترنت ارائه شود. دانلود فیلم های در حال اکران سینما یک سرقت بزرگ فرهنگی است که مردم باید به خوبی از آن آگاه باشند و صدا و سیما میتواند نقش مهمی را ایفا کند.

تفاوت شبکه نمایش خانگی یا سینما با تلویزیون در ممیزی هاست چراکه در شبکه نمایش خانگی از محدودیت ها و خط قرمزی های کمتری برخوردار هستند و اگر قرار باشد مخاطب هزینه کند باید جزئیات بیشتری را ببینید ، نوع پوشش ، لوکیشن ها و حتی مارک های تبلیغاتی در تلویزیون مورد دارد و باید سانسور شود چیزی که در نمایش خانگی با محدودیت بسیار کمتری اعمال میشود.

دانلود فیلم آپ مدیا

وب سایت آپ مدیا یکی از سایت های دانلود فیلم و سریال به صورت قانونی جزو برترین سایت ها در ترغیب کاربران به سمت و سوی دانلود قانونی فیلم ها است. جدیدترین فیلم و سریال های نمایش خانگی در این سایت به صورت کاملا قانونی ارائه میشود و تنها فیلم های خارجی دوبله فارسی و سانسور شده با رضایت تهیه کنندگان آثار به صورت رایگان قابل دسترسی است. تماشای آنلاین فیلم و سریال در آپ مدیا لذت بخش است چراکه ترافیک یک چهارم در نظر گرفته و از این بابت نیازی به نگرانی برای حجم اینترنت خود نباشید. از مزایای آپ مدیا میتوان به آرشیو کاملا موضوعی دقیق بر اساس ژانر های سینمایی ، کشور ساخت فیلم و سال های ساخت هر فیلم اشاره کرد. دانلود فیلم ایرانی ، دانلود فیلم های عاشقانه ، دانلود فیلم های اکشن ، دانلود فیلم های درام و ... جزو پر بازدیدترین کلمات کلیدی در نتایج جستجو به شمار می آید که با سرچ کردن میتوانید نام آپ مدیا را به وضوح مشاهده کنید.

برای جدیدترین دانلود سریال جدید و فیلم های قانونی و رایگان به آدرس این وب سایت به نشانی upmedia.me مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز